لایه لایه پوشیدن در زمستان، ترندی و راحت

لایه لایه پوشیدن در زمستان، ترندی و راحت
لایه لایه پوشیدن در زمستان، ترندی و راحت

فصل سرماست، یک سوال مهم مطرح است که چگونه در فصل سرما شیک و زیبا گرم بمانیم؟ لایه لایه پوشیدن در زمستان یک روش بامزه و خلاقانه برای خوش‌پوشی در فصل زمستان است. پیش‌بینی هوای زمستانی سخت است؛ یک روز برف روی زمین یخ میزند و روز دیگر آفتاب بی وقفه می‌تابد. لایه‌بندی لباس‌ می‌تواند کمک کند برای هر هوا و هر موقعیتی آماده باشید. با لایه لایه پوشیدن در زمستان قرار است تا پوست بدن دیده نشود و شیک و هوشمندانه لباس‌ها جفت شود. با لایه لایه پوشیدن در زمستان قرار است جذاب بنظر برسیم نه حجیم. این مدل پوشش از استایل‌های جسورانه و ترندی در دنیاست که شخصیت فرد را نشان می‌دهد، "من خوش‌تیپ هستم. بلدم ریسک کنم و در استایلم جسارت دارم پس منو ببینید."

هنگام انتخاب استایل خود، باید به دقت انتخاب کنید که چه لباسی را روی لباس دیگر قرار دهید تا مطمئن شوید که این استایل هم کاربردی و هم شیک است. این معمولا یک فرمول ساده دارد: لایه پایه + لایه میانی + لایه بیرونی. لایه پایه شما باید یک آیتم متناسب با فرم بدن و تاحدودی سبک باشد مانند یک هفت ساده یا بلوز آستین بلند. لایه میانی باید ضخیم‌تر اما آزادتر باشد مثل پلیور، بافت یا جلیقه و در نهایت، لایه بیرونی باید آیتم گرم و سنگین‌تری باشد که مکمل دو لایه اول شما باشد و لباس‌ها را به هم نزدیک کند. یکی از ویژگی‌های مثبت لایه لایه پوشیدن در زمیتان امکان اضافه و کم‌کردن لایه‌ها در روزهای سردتر است و همیشه امکانی برای تغییر در لایه‌ها وجود دارد.

 

لایه لایه پوشیدن در زمستان، ترندی و راحت

 

نکات لایه لایه پوشیدن در زمستان

یکی از دلایل قابل توجیه برای استایل لایه لایه پوشیدن در زمستان، توجه به این نکته است که هر زمان با ورود به محیط متعادل مثل محل‌کار و مهمانی با جداکردن لایه‌های لباس استایل سبک و زیبایی رقم می‌خورد. نکته جالب توجه در استایل‌های لایه لایه، مقرون به صرفه و ماندگاری آیتم‌ها در کمد لباس است. این نوع نگاه در هنگام خرید هم به مرور کمد کپسولی و کاربردی را ایجادمی‌کند که در تمام فصول قابل استفاده است. آیتم‌های تشکیل‌دهنده لایه لایه پوشیدن در زمستان پایدار و همیشگی می‌توانند باشند و با تغییر یک آیتم می‌تواند اینطور به نظر رسد که کل استایل لباس تغییر کرده‌است. این آیتم‌ها معمولا تک سایز و بزرگ‌تر از قالب بدن هستند تا اجازه‌ی نمایش لایه‌های زیرین را بدهد.

البته هیچ قانون قطعی و سریعی برای لایه لایه پوشیدن در دنیای مد وجود ندارد، اما چند نکته و ترفند وجود دارد که به یک مبتدی کمک می‌کند تا نحوه لایه‌بندی لباس برای زمستان را یادبگیرد. انتخاب استایل لایه لایه به معنی نمایش زیبایی در دل تضادها است.

 

نکات استایل در لایه لایه پوشیدن در زمستان

 

• ساده انتخاب کنید.

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای لایه لایه پوشیدن در زمستان انتخاب لباس‌های ساده و بیسیک با تنوع رنگ و جنس کم است. در خرید برای استایل لایه‌ای هر تکه لباسی کامل‌کننده یک لوک کلی است و جزئی از یک کل را تشکیل می‌دهد. انتخاب لباس ساده با تناژ رنگی خنثی یا در طیف کرم و آبی انتخاب خوبی برای این نوع استایل کاربردی‌تر است. برای شروع اگر قصد خرید یک ژاکت زمستانه دارید به دنبال یک آیتم اور سایز، با پارچه کتان و کرم، مشکی یا طوسی رنگ باشید. این انتخاب شروع خوبی برای یک استایل ترندی و راحت برای لایه لایه پوشیدن در زمستان است.

این سادگی معمولا برای انتخاب لایه زیرین است، لایه‌ای که یک بخشی از لبه پایین، قسمتی از آستین یا یقه از لباس پیداست. یک تاپ، شومیز یا تیشرت ساده که مناسب، سبک و جذب تن است.

 

انتخاب آیتم‎های ساده در لایه لایه پوشیدن در زمستان کمک‌کننده است.

 

• به لباس جین عشق بورزید.

یک شومیز جین به رنگ روشن یا تیره که از آیتم‌های اساسی و اصلی استایل لایه‎ای در زمستان است، واجب و ضروری است. این شومیز با دکمه‌های باز یا گره خورده با یک تیشرت ساده سفید یا با دکمه‌های بسته با یک شومیز سفید نازک از زیر ست خوبی را تسکیل می‎دهد که از استایل لایه لایه می‌تواند دفاع کند. این جا جایی است که قسمت جالب لایه لایه پوشیدن را ترتیب می‌دهد.

انتخاب یک شلوار جین خوش تن با رنگ آبی مایل به روشن همیشه می‎‌تواند یک آیتم کامل‌کننده برای لایه لایه پوشیدن در زمستان باشد. جین دم پا ریش ریش و راسته یکی از انتخاب‌های کاربردی مناسب برای پوشیدن با یک بوت مشکی در استایل زمستانه است.

 

جین‌ها در لایه لایه پوشیدن در زمستان کاربردی هستند.

 

• چهارخانه، زیبا و زمستانه

یکی از آیتم‌هایی که در استایل لایه لایه پوشیدن در زمستان قابل توجه است. کت، شومیز یا ژاکت با پارچه‌ی چهارخانه است. هر آیتمی با طرح چهارخانه جذاب است این می‌تواند کلا، شالگردن یا جوراب باشد. بازی با طرح و رنگ استایل را سرگرم‌کننده و جالب می‌کند. یک بلوز ابریشمی زیبا به رنگ تیره زیر یک کت چهارخانه از ترکیب رنگ قرمز، مشکی و آجری استایلی گرم و زمستانی به وجودمی‌آورد. لباسی خریداری کنید که در آن راحت و گرم باشید. لباس‌های چهارخانه همیشه حسی از گرما و زمستان را منتقل می‌کند.

• بازی با طول‌ها

یک شومیز بلند، یک پلیور کوتاه، یک کت بلند، یک دامن کوتاه و یک بوت بلند. یکی از راه‌های جذابیت استایل لایه لایه در کوتاهی و بلندی آیتم‌هاست. بازی با طول لباس‌ها خلاقیت را نشان می‌دهد. یک شومیز سفید تا روی باسن، یک پلیور فیلی با بافت گیسو تا کمر، یک کت پشمی چهارخانه ریز کرم، یک دامن چرم کوتاه و یک بوت مشکی بلند تا زانو یا جوراب شلواری نازک توری ساختار جالبی ایجادمی‌کند. معمولا آخرین لایه از لباس از بقیه بلندتر است و سهم بیشتری در نمایان شدن دارند بنابراین در انتخاب این آیتم وسواس و دقتی بیشتری باید به خرج داد تا تمام لباس‌های زیرین را به زیبایی به هم گره بزند.

لایه‌ها در استایل باید حرفی برای گفتن داشته باشند، بی دلیل و نامناسب بودن نه تنها استایل را جذاب نمی‌کند که باعث شلختگی و ناآراستگی می‌شود. آیتم‌ها در هر لایه باید هارمونی کلی ایجاد کند و به قول معروف در استایل جای بیافتد. کت، شلوار، پیراهن، جلیقه و کراوات از دسته استایل‌های لایه لایه معروف و چشم‌نواز برای علاقمندان به خوش‌پوشی است.

لباس‌های چهارخانه حسی از گرما و یادآور زمستان هستند

 

چند ایده برای لای لایه پوشیدن در زمستان

لایه لایه پوشیدن در زمستان، ترندی و راحت است. فصل سرما گزینه‌های بیشتری برای پوشیدن در اختیار علاقه‌مندان به مد و پوشاک قرارمی‌دهد. این امکان بازی با لایه‌ها را میسر می‌کند. تلفیق استایل کلاسیک و ترندی، استایل کاربردی و رنگارنگ و گرم ظاهری جذاب برای زمستان است.

• جلیقه

جلیقه این امکان را می‌دهد تا انواع مدل آستین و یقه را در دولایه مختلف نشان دهد. انواع جلیقه‌های بافتنی، کاپشنی یا کتان در رنگ‌های مختلف و طول‌های متنوع ایده‌ی ساده و محتاطی برای شروع لایه لایه پوشیدن در زمستان است. آستین‌های طرح‌دار با برش‌ها و پارچه‌های جالب تاثیر هیجان‌انگیزی در استایل می‌گذارد.

 

جلیقه یکی از کارآمدترین لباس‌های مناسب برای استایل لایه لایه است

 

• هودی

هودی با جین‌های تنگ و خوش‎فرم خاص فصل سرماست. اگر ایده‌ای برای جین گشاد دارید این استایل با هودی و یک کت بلند کلاسیک یا یک بلیزر فوق‌العاده جذاب و گرم است، جنس کت بلیزر می تواند از پشم، کتان، مخمل، جین و غیره متفاوت باشد. این آیتم زمینه‌ساز تلفیقی از استایل ترندی زمستان و هودی با استایل شیک و راحت کت و شلوارجین است.

 

هودی لباس محبوب لایه لایه پوشیدن در زمستان است

 

اکسسوری‌هایی مثل کیف دستی کوچک، روسری‌های کوچک، خز، دستکش، شالگردن، کلاه و زیورالات استایل را به چیز جذاب‌تری تبدیل می‌کند و برای مهمانی و دورهمی‌ها موردتوجه است.

از امتحان کردن و بازی با رنگ‌ها، پارچه‌ها، الگوها و مدل‌های مختلف نترسید! از قبل به استایل خود فکرکنید و آنچه مدنظرتان هست را تصور کنید، ایده‎های زیبایتان را به راحتی با لباس‌های موجود در کمد لباس زمستانی خود تمرین کنید تا بتوانید در هنر لایه‌بندی تسلط پیداکنید.