مدل های مانتو 1401 متناسب با ترندهای 2022

مدل های مانتو 1401 متناسب با ترندهای 2022
مدل های مانتو 1401 متناسب با ترندهای 2022

مدل های مانتو مناسب سال 1401

با نزدیک شدن به عید 1401 و بهتر شدن نسبی شرایط کرونا، دید و بازدیدها از سر گرفته می‌شوند؛ اولین آیتمی که خانم‌ها برای خرید به سراغش خواهند رفت، مانتو است. مانتو یکی از کالاهای اساسی برای هر خانمی به‌حساب می‌آید و وجود آن در کمد لباس خانم‌ها الزامی است. اگر شما دوست دارید در مهمانی‌های سال نو بدرخشید، در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با جدیدترین مدل های مانتو 1401 و ترندهای 2022 آشنا کنیم.

نوروز نزدیکه‌ها ...

فصل بهار، فصل زنده شدن دوباره زمین است. همه مخلوقات به استقبال سال نو می‌روند و شادی و سرزندگی همه جا جاری است. ما انسان‌ها نیز باید با طبیعت همراه شویم و تازگی را از سر بگیریم. مردم ایران زمین، رسم و رسوم زیبا و خاصی برای نو شدن سال دارند و از نیمه‌های زمستان به استقبال بهار می‌روند. یکی از این رسوم زیبا و هیجان‌انگیز، خرید لباس‌های نو برای سال جدید است. معمولا اولین آیتمی که هر خانم برای خرید در نظر می‌گیرد، مانتو است. امروزه تولیدی‌های زیادی هستند که مدل‌ها و رنگ‌های متنوعی از مانتو را تولید می‌کنند که این مسئله ممکن است، شما را برای انتخاب یک مدل مناسب گیج کند. ما در این مطلب با توجه به ترندهای روز دنیای مد، به شما در انتخاب بهترین مدل های مانتو 1401 کمک می‌کنیم تا بتوانید به شیک‌پوش‌ترین بانوی سال 1401 تبدیل شوید.

انواع مدل های مانتو 1401

هر ساله و قبل از شروع سال نو میلادی، یک سری آیتم‌ها ترند می‌شوند؛ شما می‌توانید با هماهنگ کردن ترندها و استایل شخصیتان علاوه بر خوش‌پوشی، همواره با مد و ترندها همراه باشید. اکنون زمان آن رسیده است که با مدل های مانتو 1401 آشنا شوید.

• ست‌های تک رنگ

ست‌های تک رنگ از سال گذشته هم‌چنان ترند هستند و یک گزینه شیک برای بهار پیش‌رو خواهند بود. حتی می‌توانید از سر تا پا یک رنگ شوید.

• مانتوهایی با برش‌های خلاقانه و کات‌اوت

مانتوهایی با برش‌های خاص از ترندهای جذاب سال آینده هستند، همین‌طور می‌توانید با کمی خلاقیت در قسمت‌های آستین و پایین مانتو کات‌اوت‌های زیبایی ایجاد کنید و یک مدل مانتوی خاص برای سال 1401 داشته باشید.

 

چهار مدل مانتو برش‌دار از برندهای برتر جهانی

 

• مانتوهای چرم‌

ممکن است فکر کنید پارچه چرم فقط مختص فصل سرد سال است، در صورتی که این تفکر غلط است. شما می‌توانید از این پارچه ترندی در هوای ملایم بهاری هم استفاده کنید.

• مانتوهای ابریشمی

ابریشم یک پارچه لطیف، براق و فاخر، که از دیرباز نشانه قشر ثروتمند جامعه بوده است. این پارچه برای مانتوهای مجلسی عید بسیار مناسب است.

• مانتوهای ریش‌ریش و منگوله‌دار

پارچه‌های ریش‌ریش و نوارهای منگوله‌دار، دوباره مد شده‌اند و می‌توانند جلوه خاص و زیبایی به مانتوهای شما بدهند.

 

چهار مدل مانتو ریش‌ریش از برندهای برتر جهانی

 

• مانتوهای پلیسه‌

پارچه‌های پلیسه نیز دوباره مد شده‌اند و می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها برای طراحی و دوخت یک مانتوی بهاره خاص استفاده کنید.

• کت و شلوار

کت و شلوار‌های ست هم‌چنان مد هستند و به نظر می‌رسد قصد ترک دنیای مد را ندارند.

• مانتوهای طرح‌دار

یکی دیگر از ترندها، مانتوهای طرح‌داری چون خطوط راه‌راه، چهارخانه، گل‌گلی و ... هستند، فقط این نکته را فراموش نکنید که خطوط افقی شما را چاق‌تر و خطوط عمودی شما را لاغرتر و کشیده‌تر نشان می‌دهند.

 

چهار مدل مانتو طرح‌دار از برندهای بزرگ

 

• مانتوهای اورسایز

مانتوهای اورسایز و پیراهن‌های سایز بزرگ هم‌چنان ترند هستند و می‌توانید از آن‌ها برای عید 1401 استفاده کنید.

• مانتوهایی با پارچه‌های براق و پر زرق‌وبرق

سال پیش‌رو، سال درخشش است پس تا می‌توانید از مانتوهایی استفاده کنید تا شما را در مرکز توجهات قرار می‌دهند.

• مانتوهایی با طرح حیوانات

اگر به حیوانات علاقه‌دارید این مدل مانتوها مناسب شما است. مخصوصا طرح‌های پلنگی، گورخری، پوست ماری و ...

 

مدل مانتو با طرح حیوانات از برندهای برتر جهانی

 

مدل های مانتو 1401 و رنگ‌های ترندی

همان‌طور که می‌دانید، شرکت پنتون به‌صورت سالانه و با توجه شرایط حاکم بر جامعه جهانی اقدام به معرفی یک یا چند رنگ خاص می‌کند. امسال نیز رنگ جدید آبی مایل به ارغوانی یا Very Peri را به عنوان رنگ سال 2022 انتخاب کرده که نشانه بازگشت آرامش و خلاقیت به جامعه است. از سوی دیگر برندهای بزرگ جهانی از رنگ‌های دیگری نیز برای کالکشن‌های خود استفاده می‌کنند که آن‌ها هم جزء رنگ‌های ترندی سال محسوب می‌شوند. زرد آفتابی، سبز کلاسیک، سبز لیمویی و نارنجی، رنگ‌هایی هستند که در بین فشن‌شو‌ها محبوب هستند.

 

پنج رنگ ترند سال 2022

 

سال آینده، سال شادی خواهد بود زیرا شرایط کرونایی به نسبت بهتر شده است و پیش‌بینی می‌شود شرایط بهتری نیز در انتظار ما خواهد بود؛ پس تا می‌توانید از رنگ‌های شاد برای مدل های مانتو 1401 خود استفاده کنید.

نکاتی برای خرید بهترین مدل های مانتو 1401

زمانی‌که برای خرید مانتو اقدام می‌کنید، با انبوهی از مدل‌ها و رنگ‌ها مواجه می‌شوید؛ با درنظر گرفتن نکاتی که در ادامه خواهیم گفت، می‌توانید بهترین مدل های مانتو 1401 را انتخاب کنید.

1. سعی کنید فرم اندام خودتان را بشناسید تا بتوانید بهترین مدلی که برای اندام شما مناسب است را انتخاب کنید.

2. در هنگام انتخاب رنگ برای مانتو، رنگ پوست خود را در نظر بگیرید. وجود یک کنتراست مناسب بین رنگ مانتو و رنگ پوست، می‌تواند جذابیت خاصی به شما بدهد.

3. جنس پارچه، مکان و زمانی که می‌خواهید از آن مانتو استفاده کنید را در نظر بگیرید. توجه به این نکات، نشان‌دهنده‌ی حرفه‌ای بودن شماست.

درنهایت چیزی‌که اهمیت دارد این است که شما در لباسی که می‌پوشید شاد باشید و نسبت به خود احساس رضایت داشته باشید؛ پس هیچ محدودیتی وجود ندارد، هر رنگ و هر مدلی که دوست دارید می‌توانید از بین مدل های مانتو 1401 انتخاب کنید؛ شما در هر صورت زیبا هستید.

شما کدام‌یک از مدل‌ های مانتو 1401 و ترندهای 2022 را بیشتر دوست دارید؟