معرفی انواع دامن های چاک دار

معرفی انواع دامن های چاک دار
معرفی انواع دامن های چاک دار

دامن چاک دار از پر طرفدار ترین دامن ها در بین بانوان است. این دامن های جذاب به اندام شما ظاهر خاص و منحصر به فردی می دهد که جذابیت شما را دو چندان می کند. همان طور که مشخص است، این دامن ها انواع مختلفی دارد که قصد داریم در این مقاله آن ها را مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما نیز دوست دارید که با انواع دامن های چاک دار آشنا شوید، با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

دامن چاک دار بالای ران

حتما برخی از دامن ها را دیده اید که چاک آن ها تا بالای ران می رسد. این دامن ها بسیار جذاب هستند و برای خانم هایی مناسب اند که استخوان بندی نسبتا درشت و پا های خوش فرمی دارند. این دامن ها معمولا برای مجالس و مهمانی های غیر رسمی بسیار مناسب اند. پارچه های مناسب برای این دامن های چاک دار لمه، ساتن و... است.

دامن چاک دار مینی کنار لباس

برخی از دامن ها در بازار وجود دارند که چاک آن ها در کنار لباس است. این دامن ها، از مدل های بسیار راحت و ساده هستند که به راحتی ست می شوند. این مدل چاک ها برای دامن هایی با قد میدی و متوسط یا دامن های رسمی نیز کاربرد دارند. اگر می خواهید به مهمانی ها و دورهمی های دوستانه و خودمانی بروید، این مدل دامن های چاک دار می توانند گزینه بسیار مناسبی باشند.

دامن با چاک های متعدد

در برخی از دامن ها بیشتر از دو چاک وجود دارد که وجود بیش از دو چاک در دامن، آن ها را از حالت مجلسی و رسمی خارج می کند و بیشتر برای استایل های کژوال مناسب اند. نیم بوت ها، کفش های بسیار مناسبی برای ست شدن با این دامن ها هستند. اگر برای دورهمی های خودمانی دنبال لباس متفاوتی هستید؛ این مدل دامن های چاک دار را حتما امتحان کنید.

دامن های مجلسی با چاک در پشت لباس

دامن هایی که در قسمت پشت چاک دارند، از پر طرفدار ترین دامن های چاک دار در بین بانوان هستند که انتخابی خاص و منحصر به فرد محسوب می شوند. این مدل دامن ها را بیشتر در مراسم هایی مانند فرش قرمز، مت گالا و... بر تن سلبریتی ها و آرتیست ها دیده ایم. کفش های مناسب برای ست کردن با این مدل دامن های چاک دار، کفش های پاشنه بلند هستند.

دامن چاک دار مینی در پشت لباس

چاک های کوچک در قسمت پشت دامن یکی از زیبا ترین و منحصر به فرد ترین ایده هایی است می توانید در دامن های خود به کار ببرید. قد این مدل دامن های چاک دار معمولا کوتاه تا زانو یا بالای زانو است. کفش های پاشنه دار گزینه بسیار مناسبی برای ست کردن با این دامن ها هستند. این دامن ها را بیشتر بانوان میان سال در مراسمات رسمی و یا غیر رسمی به تن می کنند و برای بانوان جوان تر گزینه مناسبی نیستند.

دامن چاک دار مینی جلوی لباس

یکی از دامن های بسیار مناسب برای بانوانی که اندام ساعت شنی دارند، دامن های چاک دار مینی در قسمت جلوی دامن است. این دامن ها معمولا جذب هستند و قد آن ها می تواند متوسط یا کمی بلند تر باشد و تناسب آن با میزان بلندی چاک در نظر گرفته می شود. این دامن ها برای مراسمات غیر رسمی مناسب اند؛ و پوشیدن آن ها با کفش های پاشنه بلند میتواند ایده بسیار جذابی باشد.

دامن چاک دار بلند جلوی لباس

از جذاب ترین و شیک ترین دامن های چاک دار، دامن های چاک دار بلند در جلوی لباس هستند. این دامن ها از پر طرفدار ترین دامن های چاک دار اند که برای مراسمات و مجالس غیر رسمی گزینه بسیار مناسبی هستند؛ و چشم هر بیننده ای را به سمت شما می کشانند. زیرا این دامن ها شما را با اعتماد به نفس و جذاب نشان می دهند. اگر اندام لاغر و قد بلندی دارید، بی شک بهترین انتخاب برای شما این مدل دامن ها هستند.

دامن مجلسی چاک دار از کمر

برخی از دامن های چاک دار در بازار وجود دارند که چاک آن ها از کمر شروع می شوند. این دامن ها معمولا قد بلندی دارند و به بانوان اعتماد به نفس بالایی می دهند. فرقی نمی کند چاق هستید یا لاغر، ریز نقش هستید یا درشت هیکل، این مدل دامن های چاک دار برای هر اندامی مناسب هستند؛ پس می توانید با خیال راحت آن ها را به تن کنید.

دامن مجلسی با چاک جمع

اکنون شما را با یکی دیگر از دامن های بسیار جذاب و منحصر به فرد یعنی دامن هایی با چاک جمع شده آشنا می کنیم. در دامن های چاک دار مدل جمع شده یا چین خورده، بالا ترین قسمت شکاف یا چاک کمی متمرکز تر و جمع شده است. چین خوردگی ها در این مدل دامن ها به ساختار بدن لاغر شما کمی حجم می دهند، پس اگر درشت هیکل هستید سراغ این مدل دامن ها نروید. در حقیقت این دامن ها برای بانوانی اندام مثلت وارونه دارند، مناسب هستند.

دامن با چاک چین دار

برخی از دامن های چاک دار، دارای چین هستند که لبه های هر دو طرف چاک، چین خوردگی های منظمی دارند. این حاشیه های چین دار می توانند دامن های مجلسی ساده را از حالت یکنواختی خارج کنند. لباس های مجلسی تابستانه برای خانم های جوان را می توان با این مدل چاک چین دار زیبا تر کرد.

دامن چاک دار متقارن

اگر می خواهید در مراسمات و مهمانی ها بدرخشید؛ بی شک بهترین انتخاب برای شما دامن های چاک دار متقارن هستند. این دامن ها برای هر مدل اندامی مناسب اند و همه تیپ ها را تحسین می کند. شما می توانید لباس های شب و لباس های مراسمات رسمی و مهم خود را با چاک متقارن بلند بدوزید و در میان جمع تحسین شوید.

دامن های چاک دار M

اگر پا های خوش فرمی دارید، می توانید آن ها را در دامن های چاک دار M به نمایش بگذارید و توجه همگان را به خود جلب کنید.

نکاتی درباره ی دامن های چاک دار

به عقیده ی طراحان مد و فشن پوشیدن دامن های چاک دار به خصوص دامن های بلند چاک دار، می تواند در لاغرتر نشان دادن اندام شما نقش زیادی ایفا کند، با این حال انتخاب رنگ متناسب با مدل لباس و رنگ پوست شما و طرح کلی و جنس پارچه نیز بسیار حائز اهمیت است. البته فراموش نکنید دامن های چاک دار معمولا جذب اندام یا فیت هستند و لباس های راحت گشاد و اُورسایز با چاک، زیبا به نظر نمی رسند. دقت داشته باشید که اندازه و جای قرار گیری چاک را با دقت انتخاب کنید تا هنگام کنار رفتن آن در نشستن و راه رفتن با مشکل مواجه نشوید.

ما در این مقاله انواع دامن های چاک دار را به شما معرفی کردیم. همچنین نکات مهمی که باید درباره ی این دامن بدانید را برایتان بازگو کردیم. اکنون نظر شما درباره این دامن ها چیست؟ شما کدام یک از این دامن ها را انتخاب می کنید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.