معرفی انواع ست های بلوار شلوار ترند شده

معرفی انواع ست های بلوار شلوار ترند شده
معرفی انواع ست های بلوار شلوار ترند شده

ست کردن بلوز و شلوار همیشه یکی از دغدغه های بزرگ خانوم های شیک پوش و جذاب برای حضور در مجالس و مهمانی ها بوده و هست. اگر شما نیز چنین دغده ای دارید؛ ما اینجا هستیم تا شما را با انواع بلوز های ترندی مختلف آشنا کنیم و نحوه ست کردن آن ها با شلوار های مختلف را نیز بررسی کنیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بلوز شفاف

یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین بلوز های ترند شده امسال بلوز های شفاف یا بدن نما هستند. این لباس ها که ترکیبی از ظرافت و زنانگی دارند، با پارچه های شفاف تهید می شوند. محبوبیت این بلوز های جذاب از آن جایی شروع شد که کیم کارداشیان از آن استفاده کرد؛ و پس از آن در کمد لباس های بسیاری از بانوان جا گرفت. بلوز های شفاف به عنوان جسورانه ترین بلوز در دنیای مد و فشن نیز معروف است. طراحی این مدل لباس ها به گونه ای است که بخشی از پوست شما از زیر لباس دیده می شود و اصطلاحا در بعضی از قسمت ها بدن نماست. اما اگر دوست ندارید بدنتان به وضوح دیده شود بهتر است مدل هایی را انتخاب کنید که پارچه تیره و یا مات تری دارند.

شلوار هایی که می توانید با این بلوز ها ست کنید؛ به مدل، طرح و رنگ بلوزتان بستگی دارد. اما به طور کلی بهتر است به سراغ شلوار های پارچه ای ساده بروید؛ به عنوان مثال اگر بلوزتان مشکی است برای ست کردن از سشوار پارچه ای راسته سفید استفاده کنید.

 

بلوز شفاف طرح دار شیری رنگ

 

بلوز چین دار

چین، یکی از زیبا ترین و پر طرفدار ترین تکنیک هایی است خیاطان و طراحان می توانند برای زیبا کردن مدل لباسشان به آن بدهند. اگر نگاهی به مراسم های فرش قرمز و... بی اندازید، متوجه خواهید شد که بلوز های چین دار در بین سلبریتی ها و افراد معروف طرفداران بسیاری دارد. ظرافت و زنانگی یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که این لباس ها به استایلتان می دهند.

این چین ها بسته به مدل لباس و اندامتان می توانند در قسمت هایی مانند یقه، آستین و قسمت پایین تنه لباس باشد. برای ست کردن شلوار نیز، شلوار های پارچه ای بهترین گزینه هستند. اما انتخاب شلوار پارچه ای بگ، بوت کات، یا راسته به سلیقه و مدل لباستان بستگی دارد.

 

بلوز چین دار گلبهی با شلور سفید

 

بلوز پپلوم

بلوز پپلوم PEPELUM، یکی دیگر از بلوز هایی است که امسال بسیار به چشم می خورد. نواری که در این لباس ها در قسمت کمر قرار می گیرد باعث بایک تر نشان دادن کمر می شود؛ و یک اندام ساعت شنی برایتان می سازد. بلوز های پپلوم، ریشه در یونان باستان دارند و در قرن نوزدم محبوبیت بسیاری در بین لباس های زنانه پیدا کرده بود. با پوشیدن این بلوز ها می توانید زنانگی را به اندام و استایل خود هدیه بدهید و توجه همگان را به خود جلب کنید. شلوار های مناسب برای این بلوز ها؛ شلوار های پارچه ای راسته و یا شلوار های جذب هستند. انتخاب رنگ شلوار نیز به رنگ بلوزتان بستگی دارد.

بلوز آستین توری

اگر می خواهید در مجالس و مهمانی ها حسابی بدرخشید، بلوز های آستین توری مناسب شما هستند. این بلواز ها می توانند با انواع شلوار های پارچه ای، بوت کات، جین و شلوار های جین ست شوند و ظاهری مدرن و بسیار شیک را به شما هدیه بدهند. اگر می خواهید استایل شخصی خود را بسازید و متفاوت تر از بقیه باشید؛ پیشنهاد ما به شما این است که از کنتراست های رنگی و پارچه های چشم نواز استفاده کنید.

 

بلوز آستین توری مشکی با شلوار مشکی

 

بلوز های یقه بلند

اگر به دنبال یک بلوز زنانه شیک هستید که به راحتی با همه لباس ها ست شود، بلوز های یقه بلند برای شما ساخته شده اند. این بلوز ها یک سبک محبوب برای لباس های رسمی هستند که در موقعیت های دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این بلوز ها برای افرادی که گردن کشیده و زیبایی دارند، بسیار مناسب هستند که باعث می شوند ظاهری زیبا و جذاب به آن ها ببخشند.

 

بلوز سفید گل دار یقه بلند

 

بلوز یقه کراواتی

با بلوز های یقه کراواتی می توانید حس و حال لباس های قدیمی و کلاسیک را در استایل خود زنده کنید. گره زدن کراوات به صورت پاپیون به دورگردن، جلوه ای لوکس از زنانگی معاصر را ارئه می دهد. اگر می خواهید یک استایل خلاقانه داشته باشید؛ می توانید یک بلوز یقه کراواتی طرح دار انتخاب کنید و از آن برای حضور در مجالس و مهمانی ها استفاده کنید. شلوار های مناسب برای این بلوز ها؛ شلوار های پارچه ای راسته، بوت کات و جین است.

 

بلوز طرح دار یقه کراواتی کرمی رنگ

 

بلوز های یقه باز

اگر می خواهید تمرکز دیگران را بر روی جواهرات و گردنبندتان بیشتر کنید، بهتر است از بلوز های یقه باز استفاده کنید. این بلوز ها شانه ها و گردن شما را زیبا تر نشان می دهند. شلوار هایی که برای این بلوز ها مناسب هستند؛ شلوار های بوت کات، جین، بگ و شلوار های پارچه ای راسته هستند.

بلوز های گل دار

لباس های گل دار و یا به طور کلی استفاده از پارچه های گل دار در لباس های زنانه، یکی از ترند های محبوب امسال است که ظاهری دخترانه و دوست داشتنی به استایل شما می بخشد. استفاده از بلوز زنانه در استایلتان باعث می شود تا از دیگر بانوان متمایز تر و زیبا تر به نظر برسید. همچنین این طرح ها، لطافت و زنانگی خاصی را به استایل شما می بخشد. شلوار هایی که می توانید با این بلوز ها ست کنید؛ بوت کات و شلوار های پارچه ای راسته هستند.

 

بلوز گل دار با شلوار جذب مشکی

 

بلوز یقه پیتر پن

ظرافت و سادگی را با بلوز های یقه پیتر پن به دست آورید! همچنین با پوشیدن این لباس ها دیگر نگران پیدا کردن گردنبند مناسب برای ست کردن با لباس های خود نیستید. یقه های پیتر پن نوعی از یقه باستر براون است؛ فقط کمی کوچک تر. این یقه ها در سال 1905 میلادی متولد شده اند. مناسب ترین شلوار برای این بلوز ها شلوار های و بوت کات و بگ هستند.

بلوز بدون آستین

بلوز های بدون آستین که از محبوب ترین بلوز های زنانه به شمار می آیند، امسال نیز در لیست ترندی ها قرار دارند. با پوشیدن این بلوز ها ظاهری جوان پسند و زنانه به استایل خود می بخشید. یکی از مهم ترین نکات مثبتی که در رابطه با این بلوز ها وجود دارد؛ این است که دیگر نگران نیستید که کدام شلوار را با آن ها ست کنید، زیرا این لباس ها به راحتی با هر شلواری ست می شوند. شما فقط کافی ست به رنگ آن توجه کنید.

 

بلوز بدون آستین سفید طرح دار با شلوار سفید

 

بلوز یقه هفت

اکنون شما را با یکی از پر طرفدار ترین بلوز های زنانه آشنا می کنیم. این بلوز ها با ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک به شما کمک می کنند تا استایلی خاص و متفاوت داشته باشید. در طراحی این مدل لباس ها، انواع مختلفی از طرح ها و رنگ ها به کار می رود که جذابیت و زیبایی آن ها را دو چندان می کنند. برای ست کردن شلوار با این بلوز ها نگران نباشید؛ زیرا می توانید آن ها را با هر مدل شلواری که می خواهید، ست کنید.

 

بلوز یقه هفت با شلوار جین مشکی

 

ما در این مقاله انواع بلواز هایی که ترند شده اند را به شما معرفی کردیم و به شما آموختیم تا چگونه بلوز و شلوار خود را ست کنید. حال نظر شما درباره این بلوز ها چیست؟ شما کدام یک از این بلوز ها را انتخاب می کنید؟ و چه ایده ای برای ساختن یک استایل جذاب دارید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.