نحوه ست کردن انواع تاپ ها

نحوه ست کردن انواع تاپ ها
نحوه ست کردن انواع تاپ ها

تاپ ها لباس هایی هستند که قسمت بالا تنه، یعنی از کمر تا سر شانه را می پوشانند. این لباس ها در انواع مدل های مختلف طراحی و تولید می شوند، و از آن دسته لباس های راحتی زنانه هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند همچنین در انواع مدل های بند دار و بدون بند آن در بازار موجود است. اما مهم ترین دغدغه خانم ها در رابطه با پوشیدن تاپ ها این است نمی دانند چگونه آن ها را با دیگر آیتم های استایل خود ست کنند. اگر شما نیز از این افراد هستید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید؛ زیرا ما در این مقاله به نحوه ست کردن انواع تاپ ها می پردازیم.

تاپ چیست؟

تاپ یک نوع لباس راحتی با رنگ بندی و جنس های متنوع است. اغلب، تاپ ها تا روی سر شانه را می پوشانند و با توجه به نوعشان کاربرد های مختلفی دارند؛ برای مثال تاپ بندی بیشتر مناسب فصل تابستان است و یا مدل های گیپوری آن برای مجالس و مهمانی ها قابل استفاده هستند. حتی بعضی از تاپ ها را می توان زیر مانتو های جلو باز پوشید و یک استایل جذاب ساخت. این لباس ها از پارچه های مختلفی تولید می شوند؛ مانند پارچه های نخی که برای لباس های داخل منزل بسیار مناسب و راحت هستند.

روش های ست کردن تاپ زنانه

ست کردن تاپ ها مانند هر لباس دیگری دارای یکسری اصول و قوانینی است. شما برای داشتن یک استایل شیک و جذاب باید ست بودن تاپ را با تمام آیتم های دیگر استایلتان در نظر داشته باشید. در ادامه ما به نحوه ست کردن این لباس های راحتی و جذاب می پردازیم.

تاپ گیپوری

تاپ های گیپوری بیشتر برای مجالس و مهمانی ها مناسب هستند. این مدل تاپ ها در قسمت سر شانه یا در قسمت پشتی لباس دارای گیپور های هم رنگ با پارچه لباس هستند. شما می توانید این تاپ ها را با دامن و انواع شلوار های بوت کات، مام فیت و اسکینی ست کنید. برای تکمیل کردن استایل خود می توانید از کفش های پاشنه دار استفاده کنید.

 

تاپ گیپوری صورتی

 

تاپ بادی

اکنون شما را با یکی از پر طرفدار ترین تاپ های زنانه آشنا می کنیم؛ این شما و این بادی. بادی یک تاپ یکپارچه، یک تکه و چسبان است که قفسه سینه، شکم و محل انشعاب بدن را می پوشاند، اما کاربرد لباس مایو را ندارد. تاپ های بادی معمولا با پارچه هایی تولید می شوند که کشسانی قابل قبولی داشته باشند. شما می توانید این لباس را زیر مانتو و کت های خود بپوشید و یک استایل نیمه رسمی یا کژوال برای خود بسازید. این تاپ ها معمولا طرح خاصی بر روی پارچه خود ندارند؛ بنابراین به راحتی می توانید آن ها را با هر چیزی که دوست دارید ست کنید. برای انتخاب شلوار نیز باید مانتو خود را در نظر داشته باشید و بر اساس آن شلوار مناسبی به تن کنید. نگران بادی خود نباشید؛ بادی ها با هر مدل شلواری به راحتی ست می شوند.

 

تاپ بادی در سه رنگ کرمی، سفید و مشکی

 

تاپ نیم تنه

نیم تنه ها لباسی هستند که از بالا ی سینه تا بالا ی ناف را می پوشانند. این مدل تاپ ها در دو مدل طراحی و تولید می شوند؛ برخی از آن ها دارای بند هستند اما برخی دیگر ممکن است ساده باشند و از بند برای تزئین و طراحی استفاده نکرده باشند. اگر بدنی ورزیده و ورزش کاری دارید؛ این تاپ ها برای شما یک انتخاب بسیار عالی هستند. همچنین استفاده از نیم تنه برای افراد قد کوتاه باعث می شود تا قدشان بلند تر به نظر برسد.

این تاپ ها معمولا برای بیرون مناسب نیستند، و بیشتر مناسب محیط منزل یا مجالس و مهمانی های کوچک و خودمانی اند. شما می توانید آن ها را شلوار های جین مام استایل، شلوار های جین راسته و یا بگ ست کنید.

 

تاپ نیم تنه مجلسی سفید

 

تاپ بندی

با شنیدن نام تاپ، معمولا اولین مدلی که ممکن است به ذهنتان بیاید؛ تاپ های بندی اند. این مدل تاپ ها از پر طرفدار ترین تاپ ها هستند که در رنگ ها و طرح های بسیار زیادی طراحی و تولید می شوند. جنس این مدل لباس ها معمولا از پارچه های نخی است و برای محیط بیرون مناسب نیستند. بیشترین استفاده از این تاپ ها در محیط خانه و یا هنگام استراحت است. شما می توانید آن ها را با شلوارک ست کنید.

 

تاپ بندی مشکی

 

تاپ رکابی

تاپ های رکابی از آن دسته تاپ های دخترانه ای هستند که دارای بند هایی ضخیم اند. این مدل لباس ها یک انتخاب عالی برای پوشیدن زیر مانتو هستند. قسمت سرشانه این تاپ ها پوشیده اند و به همین دلیل است که ما پوشیدن این تاپ ها را برای محیط بیرون به شما پیشنهاد می کنیم. شما می توانید انواع مدل های مختلف مانتو و شلوار را با آن ها ست کنید و از استایل زیبا و جذب خود لذت ببرید.

 

تاپ های رکابی در رنگ های مختلف

 

تاپ زنانه یقه بسته

اگر به دنبال یک تاپ بسیار مناسب برای محیط بیرون از منزل می گردید؛ پیشنهاد ما به شما تاپ های زنانه یقه بسته است. این لباس ها قسمت سر شانه تا حلقه آستین را به طور کامل می پوشانند و در دو مدل کوتاه و بلند تولید می شوند و بهترین گزینه برای زیر مانتو هستند. مدل های متفاوتی از لباس تاپ زنانه وجود دارد که برخی از آن ها دارای دکمه و برخی کاملا ساده و یک دست دوخته می شوند. لباس تاپ یقه بسته که دارای دکمه هستند را می توانید به همراه کت و شلوار های اداری ست کنید. می توانید قسمتی از لباس را نیز داخل شلوار خود قرار دهید تا استایلی مرتب داشته باشید.

تاپ های مجلسی

تاپ های مجلسی انواع مختلی دارند و با تنوع پارچه های بسیار زیادی تولید می شوند. اگر به دنبال یک گزینه مناسب و عالی برای مجالس و مهمانی های رسمی می گردید، ما به شما تاپ های مجلسی را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید این تاپ ها را با انواع دامن ها، شلوار بوت کات، شلوار های پارچه ای راسته و بگ و حتی شلوار های جین مام استایل نیز ست کنید.

 

تاپ مجلسی سفید

 

ما در این مقاله از انواع تاپ ها و نحوه ست کردن آن ها صحبت کردیم. حال نظر شما درباره این لباس های جذاب و راحت چیست؟ شما کدام یک از آن ها را می پسندید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.