نحوه ست کردن رنگ سفید

نحوه ست کردن رنگ سفید
نحوه ست کردن رنگ سفید

رنگ سفید امروزه به یکی از پرطرف‌دارترین رنگ‌ها در دنیای مد تبدیل شده است. به‌طوری که هر خانم باسلیقه‌ای در کمد لباس‌های خود حداقل یک لباس سفید دارد. حال این لباس می‌تواند تی‌شرت، مانتو، شال، شلوار، کیف و... باشد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های رنگ سفید این است که به استایل شما درخشندگی و شادابی می‌بخشد؛ و باعث می‌شود جوان‌تر دیده شوید. اما اولین چالشی که هر شخصی در رابطه با پوشیدن لباس سفید با آن روبه‌رو می‌شود، این است که چگونه آن را ست کند؟ ما در این مقاله به نحوه ست کردن لباس‌های سفید رنگ می‌پردازیم. پس اگر شما نیز درباره ست کردن لباس‌های خود گم‌راه شده‌اید، با ما تا انتهای این مقاله هم‌راه شوید.

مانتو سفید، آیتم مورد علاقه سبک مونوکروم

افرادی که به استایل‌های مونوکروم علاقه‌مند هستند، حداقل یک مانتو سفید در کمد لباس‌های خود دارند. شما می‌توانید یک استایل سر تا پا سفید داشته باشید، یا حتی می‌توانید مانتو سفید خود را با شلوار بگ آبی ست کنید، و باقی آیتم‌های استایل خود را سفید انتخاب کنید. به این صورت استایل شما از یک‌نواختی خارج می‌شود.

حتی می‌توانید در استایل خود به دنبال رنگ‌های خنثی مانند طوسی بروید. این ترکیب رنگ برای تمام فصول سال مناسب است و یک استایل باکلاس و گران به شما می‌بخشد. اگر می‌خواهید استایل دخترانه‌ای داشته باشید؛ ما به شما صورتی را پیشنهاد می‌کنیم. رنگ سفید به هم‌راه صورتی یک ترکیب دخترانه و زیبایی را به استایل شما هدیه می‌دهد.

 

استایل مونوکروم با رنگ سفید

 

شلوار سفید، یک انتخاب جسورانه

موارد زیادی وجود دارند که بتوانیم با شلوار سفید یک استایل دوست‌داشتنی و جذاب داشته باشیم. شلوارهای سفید در طرح‌ها و جنس‌های مختلف در بازار وجود دارند که برای تمام فصول سال مناسب هستند؛ فقط باید بدانید چطور با آن‌ها یک استایل هوشمندانه داشته باشید. اگر قصد دارید به پیاده‌روی بروید؛ می‌توانید یک جاگر سفید به تن کنید و آن را با کفش ورزشی و تی‌شرت ساده یا هودی ست کنید.

اگر می‌خواهید به یک قرار عاشقانه بروید، بهترین انتخاب این است که شلوار سفید خود را با کت مشکی و شومیز سفید ست کنید. همچنین می‌توانید برای تکمیل کردن استایل خود از کفش پاشنه بلند سفید استفاده کنید.

شومیز سفید، یک آیتم انعطاف‌پذیر

شومیز سفید یکی از آیتم‌های پرطرف‌دار است که هر خانمی، حداقل یک شومیز به رنگ سفید در کمد لباس‌های خود دارد. ست کردن شومیز سفید اصلا کار سختی نیست، و در تمام فصل‌ها کاربرد دارد. شما می‌توانید شومیز خود را با دامن‌های گل‌دار و ساده ست کنید. همچنین ست کردن شومیز سفید با شلوارهای مختلف نیز استایل جالبی برای شما می‌سازد.

اگر می‌خواهید به مهمانی بروید، می‌توانید شومیز سفید خود را با کت و شلواری به رنگ آبی آسمانی ست کنید. برای تکمیل کردن استایل خود می‌توانید از کفش پاشنه بلند سفید، شال و کفش سفید استفاده کنید.

 

استایل با شومیز سفید و شلوار جین و پالتوی کرمی

 

قوانینی که برای ست کردن رنگ سفید حتما باید رعایت کنید

اگر از آن دسته افرادی هستید که بر روی استایل خود حساسید؛ حتما می‌دانید که نباید بی‌پروا چیزی را با چیزهای دیگر ست کنید. هر چیزی قوانین و مقررات خاص خودش را دارد. رنگ سفید نیز از این قوانین مستثنا نیست. در ادامه این قوانین را بررسی می‌کنیم.

پوشیدن لباس سفید در عروسی ممنوع!

پوشیدن لباس‌های سفید تنها در دو جا مناسب نیستند؛ یک مراسم عزاداری و دوم مراسمات عروسی؛ آن هم در صورتی که شما مهمان باشید، نه عروس. این قانونی است که به‌نظر می‌رسد تمام افرادی که پیرو مد هستند با آن موفق‌ باشند. زیرا معتقدند تنها زنی که باید در روز عروسی سفید بپوشد، عروس است. سر تا پا سفید بودن برای هر کسی به جز عروس مناسب نیست.

سفید، رنگی برای خنک بودن در روزهای تابستانی

اگر در مناطق گرم‌سیری زندگی می‎کنید و در فصل تابستان گرما را به سختی تحمل می‌کنید؛ رنگ سفید شما را نجات می‌دهد. از آن‌جایی که رنگ‌های تیره گرمای خورشید را به خود جذب می‌کنند، شما می‌توانید با پوشیدن لباس‌های سفید رنگ از جذب گرما جلوگیری کنید.

 

چند نمونه استایل با رنگ سفید

 

با پوشیدن رنگ سفید در شهرهای شلوغ به دنبال دردسر نروید!

اگر در شهر شلوغی زندگی می‌کنید که مردم بیش‌تر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند؛ بهتر است از رنگ سفید در استایل‌هایتان استفاده نکنید. زیرا آب و هوای آلوده باعث کثیف شدن لباستان می‌شود و تقریبا غیرممکن است که لباس سفیدتان روز را سالم بگذراند. این یکی از مهم‌ترین دلایلی است که بسیاری از بانوانی که در کلان شهرها زندگی می‌کنند، لباس‌های تیره مانند مشکی را بیش‌تر ترجیح می‌دهند.

انتخاب کفش مناسب، یک چالش شگفت‌انگیز

وقتی صحبت از کفش به میان می‌آید، گزینه‌های متعددی وجود دارد که با یک لباس پیراهن سفید شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند. زمانی که می‌خواهید استایلی به رنگ سفید داشته باشید، اولین چیزی که به ذهنتان خطور می‌کند، کفش یا بوت مشکی است. البته درست است که این کفش‌ها می‌توانند یک استایل شگفت‌انگیز برایتان بسازند؛ اما توجه داشته باشید که بوت و یا کفش مشکی برای هر استایلی مناسب نیستند. شما باید با توجه به استایل و مکانی که قصد دارید بروید، کفش مناسب خود را انتخاب کنید. اما همیشه یادتان باشد رنگ کفش خود را طوری انتخاب کنید که آن را در رنگ‌ دیگر آیتم‌های استایلتان بتوان دید.

 

استایل با شومیز سفید و شلوار مشکی

 

بخشی از ظاهرتان را رنگی بپوشید

اگر استایل‌های تک رنگ را دوست ندارید و می‌خواهید زیبایی استایلتان را دو برابر کنید؛ می‌توانید با اضافه کردن اجزای رنگی مانند کیف، کفش، شال و ژاکت استایل خود را از یک‌نواختی خارج کنید.

در استایل خود از کمربند غافل نشوید

اگر دوست دارید در استایل خود هارمونی ایجاد کنید و کاری کنید تا لباس‌هایتان بر اساس فرم بدنتان بهتر دیده شوند، حتما از کمربند استفاده کنید. شما می‌توانید یک کمربند و یا حتی یک نوار رنگی به‌صورت پاپیون کوچک به دور کمر خود ببندید.

 

استایل با شلوار سفید و شومیز مشکی و پالتوی کرمی

 

از ست کردن لباس‌های طرح‌دار با رنگ سفید نترسید

شاید با خودتان فکر کنید که ست کردن لباس‌های طرح‌دار با رنگ سفید ممکن است قدیمی باشد؛ اما باید به شما بگوییم این تصور کاملا غلط ست! این را بدانید، ظاهر سفید شما یک بوم خالی برای چاپ و الگوهای رنگارنگ خواهد بود. می‌توانید با یک روسری طرح‌دار، ژاکت کش‌باف پشمی، یا کت ست کنید. طرح‌های چهارخانه یکی از طرح‌های پرطرفداری است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و شما می‌توانید از آن در استایل خود بهره ببرید.

سیاه و سفید مخصوص کلاسیک‌ پسندها

اگر به استایل‌های کلاسیک علاقه دارید، مطمئنا اولین و بهترین انتخاب شما، پوشیدن لباس‌هایی به رنگ سفید و مشکی است. این ست از بهترین ترکیب‌های استایل به‌خصوص در بهار و تابستان است.

 

ست کردن شومیز سفید با کت چرم و شلوار مشکی

 

ما در این مقاله در مورد نحوه ست کردن رنگ سفید و قوانین آن صحبت کردیم. حال نظر شما در این باره چیست؟ شما کدام یک از این استایل‌های گفته شده را می‌پسندید؟ و چه ایده‌هایی برای ست کردن با رنگ سفید در ذهن خود دارید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.