کراپ تاپ ها را چگونه استایل کنیم؟

کراپ تاپ ها را چگونه استایل کنیم؟
کراپ تاپ ها را چگونه استایل کنیم؟

کراپ تاپ ها ایده ای جذاب برگرفته از دهه 90 میلادی و شکوفایی برینتی اسپیرز و استایل Spice Girls است. فرقی نمی‌کند برای چه مناسبتی باشد، یک شب قرار عاشقانه، یک مهمانی درکنار دوستان، یک رویداد رسمی یا یک روز پرهیاهو، کراپ تاپ برای شما در هر فصلی کاربرد دارد. کراپ تاپ ها، لباس‌هایی که برای دهه‌ها جزء اصلی مد بوده اند، برای سال 2024 دوباره مد شده است کراپ تاپ ها گزینه خوبی برای نشان دادن سبک منحصر به فرد و شخصی مد هستند. آن‌ها را می‌توان برای یک شب رستوران رفتن یا برای یک ظاهر معمولی در طول روز انتخاب کرد، بنابراین کراپ تاپ یک گزینه ضروری در هر کمد لباس است.

کراپ تاپ ها مصارف بی پایانی دارد، یک کراپ تاپ مشکی، سفید، کرم و یک رنگ جیغ از واجبات هر کمد لباس دختران و زنان است. وقتی صحبت از استایل کردن کراپ تاپ به میان باشد راه‌های بی‌شماری وجود دارد. کراپ تاپ با شلوار جین یا کتان و کمربند استایل روزمره دارد، برای داشتن ظرافت دامن یا شلوارهای جذب انتخاب بهتری است. کراپ تاپ با شلوارک یا شلوار راحتی استایل راحت، ورزشی، مناسب دویدن و باشگاه ایجاد می کند.

کراپ تاپ ها را چگونه استایل کنیم؟ به پاسخ این سوال در ادامه پرداخته شده.

کراپ تاپ با شلوار جین

کراپ تاپ با شلوار جین یکی از آسان ترین روش‌های استایل کردن است. به راحتی یک شلوار جین خوش تن خصوصا با فاق بلند بپوشید و شاهد خوش پوشی خود باشید. اگر شلوار جین مدلی با کمر بلند، دم پا گشاد و کوتاه و ریش ریش طبق مد روز باشد بی عیب و تکمیل به نظر می‌رسد.

کراپ تاپ ها با انواع شلوارک‌های جین نیز انتخابی جذاب و سبک و با اعتماد بنفس است. چه درحال خرید در یک مرکز خرید باشید، چه نهار با دوستان خود در رستوران یا در مهمانی عصر، آزادانه کراپ تاپ با شلوارک را انتخاب کنید. برای اندام های لاغر و کشیده تاپ های گشاد و شلوارک نیز انتخاب خوبی است.

 

یکی از روش های استایل کردن کراپ تاپ پوشیدن با شلوار جین است

 

کراپ تاپ با دامن

کراپ تاپ با دامن خصوصا دامن های تنگ و بلند با چاک و کفش صندل که محبوبیت خاصی پیدا کرده است استایلی شیک و جذاب است.

دامن های جین چاک دار از ترندهای محبوب اخیر است. اگر یک دامن جین در کمد دارید برای دورهمی آخر هفته جای نگرانی نیست تا بتوانید بدرخشید و راحت باشید. کراپ تاپ با دامن یک انتخاب راحت و باحال است که با اکسسوری هایی مثل یک گردنبند درشت و چشم گیر یا چاکر (گردبند دور گردن) شیک است. دامن های گشاد یا چین دار نیز برای تابستان با کراپ تاپ ها انتخاب بانمک و شادی است.

کراپ تاپ با کت

کراپ تاپ با کت ترکیبی راحت، جذاب و دخترونه میسازد. کت ها در همه نوع مدل و طراحی، بلند یا کوتاه، پارچه طرح دار یا ساده، جین یا کتان، دو دکمه یا چهاردکمه، فیت یا آزاد و یا هر تنوع دیگری با کراپ تاپ استایل باب سلیقه و زیبا ایجاد می کند.

اگر پارچه کت ساده و کراپ تاپ مجلل از جنس پارچه ای ارزشمند و پر زرق و برق باشد همراه با کفش های پاشنه دار و کلاچ در دست ظاهری شیک و رسمی برای شرکت در رویدادهای خاص دارید و با کراپ تاپ ساده استایلی روزمره و غیر رسمی رقم خواهیدزد.

 

کراپ تاپ با کت یکی از جذاب ترین استایل های جدید است

 

کراپ تاپ و رنگ

این شگفت انگیز است که رنگ چه کاری می تواند برای یک لباس انجام دهد. کراپ تاپ با طرح راه راه، گورخری، پلنگی و غیره ترکیبات خیره کننده ای را ایجاد می کند.

مد و فشن راهی برای بیان کردن خود از طریق لباس است. در حالی که برخی ممکن است سادگی یک کمد کپسولی تک رنگ را ترجیح دهند، برخی دیگر هوس رنگ و طرح دارند. یک تاپ ساده و سفید برای چنین استایلی مناسب است، زیرا به عنوان نقطه خنثی بین دامن رنگارنگ و ژاکت پشمی عمل می کند، این کار باعث می شود تا دامن و ژاکت بهتر جلوه کند. ترکیب سفید و کرم یکی از جذاب ترین ترکیبات رنگی برای استفاده از کراپ تاپ ها است.

کراپ تاپ ها تقریبا مترادف با لباس های ورزشی هستند. چه به باشگاه ورزشی بروید یا به دنبال انجام راحت کارهای خود باشید، کراپ تاپ یک انتخاب اصلی است. لباس ورزش دیگر فقط برای باشگاه نیست و امروزه به نوعی تبدیل به استایل روزمره نیز شده است و با این انتخاب لایف استایل سالم خود را نشان می دهید.

 

کراپ تاپ ها نوعی از لباس ورزشی روزمره است

 

چگونه بدون نشان دادن بدن، کراپ تاپ بپوشیم؟

یکی از چالش های پوشیدن کراپ تاپ ها اضافه وزن و لایه های چربی بدن است. برای پوشیدن کراپ تاپ بدون این که بخواهیم شکم خود را نشان دهیم راه هایی وجود دارد. استفاده از شلوار و دامن های با فاق بلند تا روی ناف تا حدی این مسئله را پوشش می دهد. پوشیدن رویه های سبک یا سنگین که متناسب فصل باشند نیز کی تواند حدی از پوشش را فراهم کند. راه دیگر توجه در هنگام خرید است، قد کراپ تاپ ها ثابت نیست و متفاوت است، در هنگام خرید کراپ تاپی را انتخاب کنید که به نسبت قد بلندتری را دارد. با این روش ها می توانید میزان پوستی که می خواهید نشان دهید را کنترل کنید.

کراپ تاپ ها سهم زیادی از بدن را نشان می دهد همین ویژگی باعث شده دست مصرف کننده برای استفاده از اکسسوری ها باز باشد. انواع دستبندها و گردنبندهای بزرگ و رنگی انگشترهای ترندی و کلاه و عینک از مواردی است که در پوشیدن کراپ تاپ ها می توان استفاده کرد و استایل را تکمیل کرد.

چگونه با کراپ تاپ استایل لایه لایه داشته باشیم؟

شیک به نظر رسیدن و گرم ماندن می تواند کار دشواری باشد. در هوای سرد نیز می‌توان از کراپ تاپ ها استفاده کرد. لایه بندی بسیار مهم است، کراپ تاپ خود را با یک ژاکت با بافت درشت یا کت جین ست کنید، این روش نه تنها باعث گرما می شود، بلکه ظاهری شیک و چند لایه ایجاد می کند. استایل های لایه لایه یکی از روش های محبوب برای استایل کردن است. کراپ تاپ ها یکی از ارکان اصلی و بیس برای طراحی استایل لایه لایه است. یک استایل لایه لایه با چندین آیتم متفاوت و دکمه های باز روی هم معمولا از یک کراپ تاپ شروع می شود که علاوه بر گرما، زیبایی استایل را هم ایجاد می کند.

نشان دادن گوشه ای از پوست بدن با پوشیدن کراپ تاپ ها و شومیز، بافت و کاپشن با دکمه های باز بر روی آن تناقض و جذابیت جالبی در فصل سرما ایجاد می کند. استایل لایه لایه در سال های اخیر ترند بزرگی بوده است و راحتی، هماهنگی، چشم نوازی، یکپارچگی و خلاقیت را نشان می دهد. از استایل کردن لذت ببرید و با افزودن قطعاتی با بافت های مختلف آنها را جالب کنید.

 

یکی از راه های خوش استایل با کراپ تاپ ها لایه لایه پوشیدن است

 

بطور خلاصه در آخر می‌توان گفت تقریباً با هر چیزی که در کمدتان مورد علاقه‌تان است می توانید یک کراپ تاپ بپوشید. اکنون که از بسیاری از روش های مختلف پوشیدن یک کراپ تاپ آگاه شده اید، منتظر چه چیزی هستید؟ برای خرید آماده شوید و برای خودتان چند کراپ تاپ در جذاب ترین رنگ ‌ها بخرید. ساده است سعی کنید به راحتی خود بیشترین اهمیت را بدهید. کفش مورد علاقه خود را بپوشید و به سراغ کراپ تاپی با پارچه های نرمی مثل پنبه بروید که به پوست شما اجازه تنفس می دهد.