هر چیزی که باید در مورد ست کردن کت سفید بدانید

هر چیزی که باید در مورد ست کردن کت سفید بدانید
هر چیزی که باید در مورد ست کردن کت سفید بدانید

امروزه کت سفید به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین آیتم‌های کمد لباس بانوان تبدیل شده است. این کت استایل شما زنانه‌تر و جوان‌تر نشان می‌دهد و شما را سر زنده می‌کند. درست است که کت سفید با اکثر رنگ‌ها و لباس‌ها ست می‌شود، اما باید بدانید که مانند هر لباس دیگری قوانین و مقرراتی برای ست کردن دارد که ممکن است ندانید. ما در این مقاله قصد داریم تا نحوه ست کردن آن را بررسی کنیم. پس اگر شما نیز نمی‌دانید کت خود را چگونه ست کنید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

کت سفید با شلور گشاد

اگر می‌خواهید به مراسم رسمی بروید و دوست دارید استایلتان نیز رسمی باشد، می‌توانید کت سفید خود را با یک شلوار گشاد شیک ست کنید. رنگ شلوارتان بسته به سلیقه شما دارد؛ می‌توانید از رنگ‌های طوسی، کرمی و... استفاده کنید. اما در نظر داشته باشید، مناسب‌ترین رنگ برای استایل رسمی شلوار مشکی است.

 

کت سفید به همراه شلوار گشاد سفید

 

کت سفید با شلوار جین

اگر می‌خواهید به قرار ملاقات دوستانه بروید؛ بهتر است از استایل کژوال بهره بگیرید. بهترین دوست و همراه استایل کژوال شلوارهای جین هستند. این شلوارها، از محبوب‌ترین شلوارها در بین خانم‌ها و آقایان هستند. جین‌ها انواع مختلفی دارند و با بیش‌تر آیتم‌ها به راحتی ست می‌شوند. ما در ادامه شلوارهایی که با کت سفید ست می‌شوند را به شما معرفی خواهیم کرد.

کت سفید با شلوار مام فیت

شلوارهای مام فیت معمولا در قسمت کمر جمع می‌شوند، و در قسمت کمر یا کمربند دارند یا کش‌دوزی شده‌اند. این شلوارها نه چسبان هستند و نه گشاد، و با دارا بودن فاق بلند، پاها را بسیار زیبا و خوش فرم نشان می‌دهند. بنابراین گزینه بسیار مناسبی برای ست کردن با کت سفید هستند. البته دقت کنید که اگر می‌خواهید استایل کژوال‌تری داشته باشید؛ هر چه کت زنانه شما گشادتر و کوتاه‌تر باشد، بهتر است.

 

استایل کت سفید با شلوار مام فیت آبی زاپ‌دار

 

کت سفید با شلوار بگ

شلوارهای بگ، شلوارهایی هستند که از بالا به طور یک‌سره گشاد هستند. این شلوارها در قسمت کمر کش دارند؛ و برای تمام فصول سال مناسب اند. اگر می‌خواهید کت سفید خود را با شلوار بگ ست کنید، از کت‌هایی با قد کوتاه استفاده کنید.

کت سفید با شلوار جین اسکینی

شلوارهای جین اسکینی گزینه مناسب دیگری برای ست کردن با کت سفید هستند. تنها نکته‌ای که برای ست کردن آن باید رعایت کنید، این است که اگر پاهای لاغری دارید بهتر است به سراغ این شلوارها نروید. همچنین اگر پاهایتان پرانتزی است شلوار جین اسکینی به هیچ عنوان گزینه مناسبی برای شما نیست؛ زیرا پرانتزی بودن پاهایتان را بیش‌تر نشان می‌دهد.

 

کت سفید به همراه شلوار جین اسکینی زاپ‌دار

 

کت سفید با شلوار جین راسته

این شلوارها برخلاف شلوارهای اسکینی، برای افرادی که پاهای پرانتزی یا پاهای لاغری دارند، بسیار مناسب هستند؛ زیرا پرانتزی و لاغر بودن پاهایتان را تا حدودی می‌پوشانند. بنابراین اگر نمی‌دانید کت سفید خود را با چه شلواری ست کنید؛ شلوارهای راسته انتخاب عالی برای شما محسوب می‌شوند.

 

استایل با کت سفید و شلوار جین راسته آبی

 

کت سفید با شلوار بوت‌کات

اگر به دنبال متفاوت بودن هستید، ست کردن کت سفید و شلوار زنانه بوت‌کات بهترین انتخاب است. همچنین اگر دوست دارید پاهایتان کشیده‌تر دیده شود و ظاهری خوش‌فرم و زیبا به پاهای خود بدهید، این شلوارها مناسب شما هستند. شلوارهای بوت‌کات که از زانو به پایین گشاد هستند؛ در دهه‌های گذشته به دم‌پا گشاد معروف بودند.

 

ست کردن کت سفید با شلوار بوت‌کات سفید

 

کت سفید با شلوار راسته

شلوارهای راسته در جنس‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. شلوار جین راسته را که پیش‌تر بررسی کردیم؛ اما اکنون می‌خواهیم مدل‌های پارچه‌ای آن را بررسی کنیم. شلوارهای پارچه‌ای مدل راسته به کلاسیک‌تر شدن استایل شما کمک می‌کند. با این مدل شلوارها می‌توانید کت سفید کوتاه، بلند، گشاد یا فیت بدن به تن کنید. اگر می‌خواهید استایل زنانه‌تری داشته باشید، می‌توانید از کفش‌های پاشنه بلند استفاده کنید.

 

ست کردن کت سفید با شلوار سفید راسته

 

کت سفید با دامن

اگر می‌خواهید به مهمانی بروید، می‌توانید کت خود را با دامن ست کنید. همان‌طور که می‌دانید انواع مختلفی دامن در دنیای مد وجود دارد، اما همه آن‌ها برای ست کردن با کت مناسب نیستند. در ادامه دامن‌هایی که با کت سفید بهتر ست می‌شوند را به شما معرفی می‌کنیم.

کت سفید با دامن راسته کوتاه

دامن راسته کوتاه، از ساده‌ترین انواع دامن‌های زنانه است که هیچ تزئین خاصی از جمله چین یا پیلی ندارد. شبیه دامن مدادی است اما به تنگی و چسبانی آن نیست. اگر می‌خواهید برای مهمانی‌ها و مجالس استایل رسمی داشته باشید، بهترین آیتم برای ست کردن با کت سفید محسوب می‌شود. بهترین رنگ برای این مدل دامن با ست کردن کت سفید، مشکی است. استفاده از کفش پاشنه بلند نیز به تکمیل شدن استایلتان کمک می‌کند.

 

ست کردن کت سفید با دامن راسته مشکی

کت سفید با دامن مدادی بلند

این دامن‌های کلاسیک انتخاب بسیار مناسبی برای خانم‌های شیک پوش هستند. دامن‌های مدادی بلند معمولا تا زیر زانو و وسط ساق پا می‌رسند. اگر دوست دارید در مجالس و مهمانی‌ها بدرخشید، این مدل دامن را با کت سفید کوتاه یا کراپ ست کنید. بهترین کفش برای این استایل، کفش پاشنه بلند است.

 

ست کردن کت سفید با دامن مدادی سفید

 

کت سفید با دامن رپ

اگر جوان‌پسند هستید و دوست دارید استایل متفاوتی داشته باشید، دامن رپ مناسب شماست. ست کردن این مدل دامن‌ها با کت سفید چنان جذابیتی به استایلتان می‌دهد که توجه همه را به سمت شما جلب می‌کند. دامن رپ شبیه به دامن لنگی است. باید آن را به دور خود بپیچید و با گره روی کمر خود محکم کنید. بهتر است برای این دامن‌ها به سراغ کت‌های کراپ بروید، زیرا کت‌های بلند یا تا روی باسن، باعث می‌شود زیبایی دامنتان مشخص نشود. شما می‌توانید با پوشیدن کفش پاشنه بلند به همراه این دامن و کت سفید جذابیت استایل خود را چندین برابر کنید.

رنگ‌های مناسب برای ست کردن با سفید

کت سفید معمولا از لحاظ رنگ انعطاف‌پذیر است و تقریبا با تمام رنگ‌ها ست می‌شود. شما بسته به سلیقه و سبک استایلی که می‌خواهید داشته باشید، همچنین مکانی که قصد دارید بروید؛ رنگ آیتم‌های دیگر استایلتان مانند شلوار، دامن، کفش زنانه، شال یا روسری، کیف زنانه و... را انتخاب و ست می‌کنید. اما به‌طور کلی؛ اگر استایل کلاسیک می‌خواهید، رنگ مشکی و طوسی مناسب است. اگر استایل‌ کژوال و غیررسمی می‌خواهید؛ سبز، صورتی، آبی، کرمی، خردلی و نارنجی می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند.

 

ست کردن کت سید با شلوار راسته سفید

 

ما در این مقاله نحوه ست کردن و ساختن یک استایل زیبا و جذاب با کت سفید را برای شما بررسی کردیم. همچنین رنگ‌هایی که می‌توانند در کنار این کت‌ها استایل منحصر به فردی بسازند را معرفی کردیم. اکنون نظر شما در این مورد چیست؟ شما دوست دارید کت خود را با چه آیتمی ست کنید؟ و از چه رنگ‌هایی در استایل خود استفاده کنید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.