معرفی شلوارهایی که مناسب افراد قد بلند است

معرفی شلوارهایی که مناسب افراد قد بلند است
معرفی شلوارهایی که مناسب افراد قد بلند است

برای یک خانم با سلیقه مهم است که با چه شلواری در موقعیت های مختلف حاضر شود، زیرا این لباس بر روی پرستیژ او تاثیر زیادی دارد؛ همچنین یکی از آیتم های اساسی در استایل آن ها است. با انتخاب درست و با در نظر گرفتن فرم اندام و قدتان می توانید خوش استایل تر به نظر برسید. برای این کار باید قبل از خرید بدانید که شلوار مناسب قدتان کدام است. شما هم به دنبال خرید بهترین مورد از میان انواع شلوار زنانه برای خودتان هستید؟ آیا می دانید که مناسب ترین شلوار برای هر قدی، کدام مدل است؟ ما در این مقاله شلوارهایی که مناسب افراد قد بلند هستند را به شما معرفی می کنیم. پس با ما همراه باشید.

شلوار جین

شلوار جین در قرن 18 به وجود آمد، زمانی که شرکت هایی مانند لی ویس، کالوین راجرز و جیکوب دیویس نمونه های اولیه را تولید کردند و توسط اکثر ملوانان مورد استفاده قرار گرفت. البته به دلیل استحکام خوب این پارچه، برای کار در معادن نیز مناسب بود. شلوار جین از پر کاربردترین شلوارهای زنانه و مردانه در سراسر جهان است که بین خانم ها و آقایان محبوبیت زیادی دارد. شلوار جین در انواع مختلف از نظر رنگ، مدل و قابلیت شستشو عرضه می شود. مهم ترین مزیت شلوارهای جین این است که با همه جور لباس و کفش خوب ست می شوند؛ با شلوارهای جین هم می توانید پیراهن شیک بپوشید هم یک بلوز یا تیشرت ساده. به همین دلیل این شلوارها در همه موقعیت ها اعم از مجالس تا موقعیت های رسمی شلوارهای مناسبی هستند.

انتخاب شلوار جین برای افراد قد بلند شاید نسبت به سایر افراد سخت تر باشد. اگر قد بلند، ولی وزن کمی دارید از پوشیدن شلوار جین مشکی، تنگ و فیت خودداری کنید؛ چون رنگ های تیره شما را لاغر تر جلوه می دهند. اگر بالا تنه بلندی داری؛ شلوار مناسب شما مدل راسته و جذب است، ولی شلوار جین برای پاهای بلند بهتر است اندکی گشادتر و آزادتر باشد.

• شلوار جین مام فیت

شلوار جین مام فیت شلوارهای مناسبی برای افراد قد بلند است. این شلوارها شباهت زيادي به شلوارهای جين مام استايل دارند، با اين تفاوت كه خيلي گشاد نيستند و تقریبا فيت پا هستند. شلوار مام فيت مانند شلوار مام استايل داراي فاق بلند است و در قسمت ران و ساق پا كمي گشاد است، ولي نه به اندازه شلوار مام استايل. اين شلوارها در قسمت كمر معمولا جمع مي شوند و به صورت كشي هستند يا اين كه با كمربند جمع مي شوند و بيش از اندازه گشاد نیست.

این شلوارها با دارا بودن فاق بلند مي توانند پاها را بسيار زيبا و خوش فرم تر نشان دهند. بالا بسته شدن كمري باعث مي شود كه باسن شما كشيده تر به نظر بيايد و فرم بدن شما را زيباتر مي كنند. شلوار جين مام فيت مي تواند با پارچه هايي با ضخامت متفاوت و حتي كشي دوخته شود. این شلوار هرگز شلوار مناسب برای زنان چاق و قد کوتاه نیست. می توانید این شلوار جین جذاب را با کت، تی شرت رنگی یا سفید و کتون های سفید ست کنید. با فرا رسیدن فصل پاییز، می توانید ژاکت بافته شده یا کت گشاد خود را با این شلوار بپوشید. از سويي ديگر شلوار مام فيت مي تواند لاغري بيش از حد را نیز بپوشاند و استايلي زيبا و كژوال براي افراد لاغر اندام بسازد.

 

شلوار جین مام فیت مناسب افراد قد بلند

 

• شلوار جین بگ

بهتر است بدانید، طراحی این شلوارهای جین برای اولین بار به دهه 80 میلادی باز می گردد. طرح های اولیه این شلوارها دارای جیب های متعددی بوده که در کشور انگلیس برای اولین بار وارد دنیای مد شد. سپس به تدریج مدل این شلوارها تغییر پیدا کرد. عده ای این شلوارها را به سیاه پوستان نسبت می دهند و معتقدند که آنها با پوشیدن این شلوارها به دنبال ثابت کردن تفاوت خود با سفید پوستان بوده اند. شلوار جین بگ برای استایل های روزانه و غیر رسمی، استایل کژوال و کلاسیک شلوار مناسبی است. این شلوار هم برای آقایان و هم برای خانم ها قابل استفاده است. البته شلوار جین بگ در بین خانم ها بسیار پرطرفدارتر است. دمپای شلوارهای جین بگ به طور کلی گشاد است، اما گاهی برخی افراد دمپای این شلوار جین را پاکتی و یا تا می زنند.

به دلیل اینکه شلوار جین بگ دخترانه کاملا گشاد است، دختران می توانند آن را با مانتوهای کوتاه و جلو باز به خوبی ست کنند. همچنین دختران، پسران و آقایان می توانند این شلوار جین را با هودی و یا لباس های گشاد نیز ست کنند، تا بتوانند یک استایل شیک و جذاب برای خود خلق کنند.

 

شلوار جین بگ آبی

 

• شلوار جین راسته

شلوار جین راسته در دسته شلوارهای جین کلاسیک طبقه بندی می شود. اگر به دنبال شلواری هستید که نه چندان تنگ و نه چندان گشاد باشد؛ شلوار جین راسته، شلوار مناسبی برایتان است. این نوع شلوارها برای بدن هایی که انحنای بیشتری دارند مناسب هستند.

• شلوار جین سیگاری

شلوارهای جین سیگاری در قسمت باسن و ران جذب و از زانو به پایین کمی آزادتر و راسته تر هستند، در صورتی که شلوارهای جذب و اسکینی از ران تا مچ پا استایل جذب دارند. این سبک شلوار به طور کلی برای خانم ها طراحی و دوخته شده است و جزو شلوارهای مناسب بانوان محسوب می شود. از نظر قدی شلوار های اسکینی بالاتر از مچ پا هستند، و حدودا بین یک الی دو اینچ بالای مچ پا قرار می گیرند. از این رو می توان این شلوارها را با هر نوع سبک کفشی ست کرد.

دامن شلواری

دامن شلواری ها، شلوارهای مناسبی برای فصول گرم سال هستند. انواع و اقسام دامن شلواری وجود دارند، که مدل های زیبا و مختلفی دارند. اولین بار این نوع شلوار زنانه در دهه ۶۰ میلادی در کشورهای اروپایی مد شد و تا به امروز جزو نمونه های محبوب در بین دختران جوان است. دامن شلواری به گونه ای از شلوارهای گشاد می گویند که از کمر تا مچ پا به یک اندازه گشاد هستند. این نوع شلوارها معمولا با پارچه های نازک و سبک دوخته می شوند. توجه کنید که دامن شلواری با انواع شلوارهای دمپا و مدل های برمودا کاملا متفاوت است.

 

دامن شلواری خردلی

 

شلوار جاگر

طراحی این شلوارها به گونه ای است که پارچه شلوار درست در بالای مچ پا جمع می شود. به عبارتی در بالای مچ پا کش قرار دارد و باعث بهتر دیده شدن کفش ها در استایل شما می شود. جنس پارچه به کار رفته برای شلوار جاگر مردانه و زنانه اغلب جین، لنین، کتان و ابریشم است. در اصل شلوارهای جاگر برای ورزش ساخته شده اند اما به دلیل راحت و جذاب بودن آن برای استایل های مختلف نیز شلوارهای مناسبی هستند. شلوارهای جاگر مناسب ترین و بهترین المان برای استایل های خیابانی به شمار می روند. تنوع شلوارهای جاگر بسیار زیاد است و می توان این شلوارها را با لباس ها و سبک های مختلفی پوشید. شلوار جاگر، یک شلوار مناسب برای داشتن استایل کژوال است.

 

شلوار جاگر کرمی

شلوار بوت کات کراپ

این شلوار بسیار انعطاف پذیر بوده و شما می توانید آن را با انواع لباس ها مانند شومیز، مانتو، تاپ، تیشرت و... ست کنید. دلیل این نام گذاری این بود که آن را برای ست کردن با انواع بوت طراحی و تولید کردند. شلوار بوت کات کراپ؛ نسبتا قد کوتاهی دارد و کمی بالاتر از مچ پا قرار می‎گیرد که شلوار مناسب برای افراد قد بلند است. شلوار دمپا گشاد یا بوت کات کراپ خود را با مدل مناسب از مانتو ست کنید تا جذاب تر شوید.

شلوار ملوانی

این شلوارها در ابتدا به عنوان یونیفرم ملوانان استفاده می شد، اما اکنون بیشتر جزئی از ترکیب استایل های کروز و روترو دیده می شوند. این شلوار زنانه گشاد و راحت و دارای فاقی بلند است که معمولا چند دکمه در قسمت فاق آن استفاده می شود که بیشتر جنبه تزئینی دارد و یک شلوار مناسب برای افراد قد بلند است.

 

شلوار ملوانی سفید و مشکی

 

شلوار پیلی دار

شلوار پیلی دار یکی از آیتم هایی است که هنوز هم محبوبیت خود را در قرن بیستم حفظ کرده است، و قرار نیست به این زودی از بین برود. در واقع شلوار های پیلی دار جز آیتم های بی انتها و به اصطلاح Timeless هستند. شلوار پیلی دار چنان جذابیتی دارد که هر چقدر بیشتر جلو می رویم، اشتیاق بیشتری برای داشتن آن ها پیدا می کنیم. اغلب افرادی که از شلوار های پیلی دار در استایلشان استفاده می کنند با دیدن شلوار هایی با پیلی ها و ساختار های متعدد، خلاقیت بیشتری در نحوه ست کردن آن ها به خرج می دهند. یک پیلی خوب اشتیاق ما را برای داشتن بیشتر شلوار ها بر می انگیزد گویی عمق پیلی ها با روان ما بازی می کنند، هر چقدر پیلی ها مرتب تر و با دقت بیشتری دوخته شوند شور و اشتیاق ما را برای پوشیدن آن ها بیشتر می کند.

شلوار های پیلی دار مختص افرادی ساخته شدند که از جیب هایشان استفاده مکرر داشتند که به پارچه شلوار این قسمت، فشار مضاعف وارد می کرد. این موضوع باعث می شد که شکل شلوار در قسمت جیب به مرور زمان کمی افتاده و پف مانند شود. اما پیلی ها به دلیل ساختار محکمی که در دور کمر شلوار ایجاد می کنند از فرسوده شدن پارچه شلوار ها جلوگیری می کنند. این شلوارها به دلیل ظاهر زیبایی که دارند برای افراد قد بلند شلوارهای مناسبی هستند.

 

شلوار پیلی دار خاکستری

 

ما در این مقاله از شلوارهای مناسب افراد قد بلند سخن گفتیم و آن ها را به شما معرفی کردیم. حال نظر شما درباره این شلوارها چیست؟ شما کدام یک از این شلوارها را برای خود می پسندید؟ و چه ایده هایی برای ست کردن آن ها با آیتم های دیگر دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.