استایل‌های ترندی که به هر اندامی میان

استایل‌های ترندی که به هر اندامی میان
استایل‌های ترندی که به هر اندامی میان

هر یک از ما استایل منحصر به فردی داریم. گاهی استایل خود را بر اساس دنیای مد و ترندهای فصلی دستخوش تغییر می‌کنیم. این ترندها وارد سبک پوششی ما شده، شخصی‌سازی می‌شوند و سبک جدیدی از پوشش را در ما ایجاد می‌کنند. در این دنیای بزرگ افراد زیادی هستند که هر کدام اندام متفاوتی دارند. سوالی که ممکن است برای برخی افراد پیش آید این است که آیا این استایل‌های ترند شده به آن‌ها می‌آیند یا نه؟


با اندام‌های مختلف آشنایی دارید؟


آیا شما با اندام خود آشنایی دارید؟ اندام‌ها به طور کلی به چهار نوع تقسیم می‌شوند که شامل مستطیلی، سیب، گلابی و ساعت شنی هستند. برخی لباس‌ها برای بعضی از اندام‌ها مناسب نیستند و ظاهر نامناسبی به آن‌ها می‌دهند. به طور کلی بهتر است قبل از خرید لباس با شکل اندام خود آشنایی داشته باشید. با این وجود در این مقاله استایل‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که برای هر اندامی مناسب هستند.


استایل های ترندی متنوع و جذاب


همه ساله استایل‌های متنوعی ترند می‌شوند. برخی از این ترندها مدتی باقی می‌مانند و برخی جای خود را به ترندهای دیگر می‌دهند. با هم چند مدل از استایل‌های ترندی امسال را بررسی می‌کنیم.


کت و شلوار جذاب


فرقی ندارد که چه اندامی داشته باشید، کت و شلوار همیشه گزینۀ مناسبی برای شما است. اگر لاغر اندام، متوسط یا پلاس‌سایز هستید و استایل رسمی را می‌پسندید، می‌توانید با خیال راحت کت و شلوار بپوشید. با توجه به سلیقه و موقعیتی که در آن قرار دارید، می‌توانید کت و شلوار ست انتخاب کنید یا شلوار متفاوتی بپوشید. کت و شلوار یک رنگ شما را خوش‌تیپ‌تر نشان می‌دهد. در همین راستا بد نیست استایل مینیمال را هم امتحان کنید. اگر می‌خواهید لاغرتر به نظر برسید، رنگ‌های تیره و خنثی کمک بزرگی به شما خواهند کرد. یک مینی اسکارف و کیف دستی کوچک تکمیل‌کنندۀ استایل شما خواهند بود. کفش پاشنه بلند را برای این استایل زیبا فراموش نکنید.


کت و شلوار، از جمله استایل های ترندی جذاب

پیراهن های سنتی زیبا


از جمله لباس‌هایی که در بهار و به خصوص تابستان حسابی ترند می‌شوند، پیراهن‌های بلند و سنتی هستند. این پیراهن‌ها برای فصول گرم سال عالی هستند و به همین دلیل طرفداران زیادی دارند. پیراهن‌های سنتی آزاد و گشاد هستند و برای تمام اندام‌ها از جمله اندام‌های پلاس‌سایز گزینۀ مناسبی به شمار می‌روند. پیراهن خود را با صندل و شال خنک تابستانی ست کنید تا جذاب‌تر از همیشه به نظر برسید.


شومیز؛ این ترند پرطرفدار


یکی از لباس‌هایی که چند سال است برای بهار و تابستان ترند می‌شود، شومیز است. شومیز لباس خنک و راحتی است که طرفداران زیادی به خصوص در میان جوانان پیدا کرده است. این لباس به دلیل راحتی و خنکی حسابی مورد استقبال خانم‌ها قرار گرفته است. اغلب شومیزها آزاد و فری‌سایز هستند و به همین دلیل برای تمام اندام‌ها مناسب به نظر می‌رسند. شومیز را به سادگی با شلوار مام استایل و کتانی ست کنید و استایل جذاب و راحتی را تجربه کنید. شلوار بگی هم یکی از گزینه‌های عالی است که با شومیز پوشیده می‌شود.


دامن نخی و خنک


از جمله لباس‌های مجبوب تابستانی دامن است. با پوشیدن دامن می‌توانید استایل های ترندی جذابی داشته باشید. گاهی دامن خنک تابستانی تنها چیزی است که از کمد لباستان می‌خواهید. می‌توانید دامن خود را با یک شومیز مناسب و صندل ست کنید و در این هوای گرم احساس خوبی داشته باشید.


استایل اورسایز ترندی


لباس‌های اورسایز و آزاد را از یاد نبرید. این لباس‌ها به دلیل آزاد بودنشان حس رهایی و دلنشینی به ما می‌دهند. لباس‌های اورسایز برای اندام‌های مختلف مناسب هستند.


رنگ‌های خنثی؛ مطمئن و رضایت‌بخش


رنگ‌های خنثی برای هر اندامی عالی هستند. رنگ‌های خنثی به راحتی با رنگ‌های دیگر ست می‌شوند و دغدغه‌ای از بابت پیدا کردن رنگ مناسب برای ست کردن با آن‌ها نخواهید داشت. از دیگر مزایای رنگ‌‌های خنثی این است که می‌توانید سال‌های زیادی آن لباس را استفاده کنید. رنگ‌های مشکی، خاکستری، سورمه‌ای، کرم و سفید از جمله رنگ‌های خنثی هستند.


رنگ‌های خنثی که به هر اندامی می‌آیند

صندل و کفش پاشنه بلند؛ مناسب برای هر استایلی


هر اندام و استایلی که داشته باشید می‌توانید صندل و کفش‌های پاشنه بلند را با آن ست کنید. از استایل رسمی گرفته تا کژوال‌ترین استایل‌ها؛ با پوشیدن کفش پاشنه بلند ظاهر خود را از این رو به آن رو کنید. صندل نیز یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای استایل‌های تابستانی است؛ مخصوصاً ترکیب آن با دامن و پیراهن عالی می‌شود.


شلوارهای مناسب برای استایل های ترندی


شاید اگر اندام پلاس‌سایزی دارید، شلوارهای جذب و اسکینی را بیشتر بپسندید؛ اما امسال شلوارهای بگی را نیز امتحان کنید. این شلوارها برای اندام‌های مختلف مناسب هستند. علاوه بر این، شلوارهای بگی بهترین گزینه برای فصل تابستان هستند. شلوار مام‌استایل هم یکی از شلوارهای ترندی و دلبر تابستانی است. شلوار مام‌استایل نیز برای اندام‌های مختلف مناسب است و حس آزادی و راحتی به فرد می‌دهد.

با استایل های ترندی مناسب برای هر اندامی آشنا شدیم. اگر تا الآن از خلق استایلی که مد نظرتان است شرم داشته‌اید، بهتر است جسارت به خرج دهید و آن را امتحان کنید. شما کدام یک از این استایل‌ها را ترجیح می‌دهید؟