انواع استایل دخترانه جذاب و شیک ترندی

انواع استایل دخترانه جذاب و شیک ترندی
انواع استایل دخترانه جذاب و شیک ترندی

استایل همان جلوه اصلی شما در نگاه اول است که به شدت می‌تواند تاثیری قوی و نافذ بر مخاطب شما داشته باشد. استایل‌ها به قدری متنوع و متفاوت هستند که نمی‌توان لیست جامعی از آن‌ها را ارائه کرد. اما در دسته‌بندی استایل دخترانه ما تصمیم داریم هرچه را که هست و نیست، در اختیار شما قرار دهیم. به عبارتی این مطلب قرار است راهنمای جامعی درباره استایل‌های دخترانه رایج در سراسر دنیا باشد. پس همین حالا در بالای صفحه بر روی بوک مارک کلیک کنید، چون بدون شک یک روز به این مطلب احتیاج پیدا خواهید کرد.

استایل دخترانه چیست؟

از لحاظ معنای لغوی، استایل در اصل به شیوه، روش و سبکی گفته می‌شود که ما در پوشش و لباس‌های خود (در کنار دیگر آیتم‌ها) رعایت می‌کنیم. البته واژه استایل صرفا متعلق به حوزه مد و فشن نیست و در حوزه‌های دیگری مثل موسیقی، دکوراسیون داخلی، معماری و غیره هم کاربرد دارد. ما امروز درباره استایل دخترانه در دنیای مد و فشن با شما صحبت خواهیم کرد. به عبارتی قرار است که در ادامه، 30 استایل دخترانه و جذاب را با شما به اشتراک بگذاریم و هرکدام را از لحاظ ویژگی‌ها، قوانین، پارامترها و مشخصات خاص خود بررسی کنیم. واقعیت این است که استایل هر فردی اعتقادات، شخصیت، باورها، احساسات و حتی طرز فکر او را نشان می‌دهد. بر همین اساس است که استایل‌ در پوشش افراد به‌ویژه در پوشش بانوان و دختران اهمیت بسیار زیادی دارد. 

30 استایل دخترانه ترند
استایل دخترانه ترندی

بررسی استایل دخترانه در این بخش بر اساس تنوع استایل‌های مختلفی که در دنیای مد و فشن امروز به چشم می‌خورند، انجام شده است. البته دقت کنید که تمام این استایل‌ها برای هر فردی مناسب نیستند. به‌طور مثال  گاهی اوقات استفاده از کت شلوار زنانه کوتاه قدها برای افرادی که می خواهند بلندتر دیده شوند، ایده‌ای است که نمی‌تواند برای تمام افراد کاربردی باشد؛ بلکه صرفا به افرادی توصیه می‌شود که قد کوتاهی دارند و می‌خواهند از طریق استایل و پوشش خود، بلندقدتر دیده شوند. حالا در ادامه با ما باشید تا به معرفی انواع استایل‌های دخترانه بر اساس تنوع جهانی که دارند، بپردازیم.

1. استایل مینیمال و ساده
استایل دخترانه مینیمال و ساده

به‌عنوان اولین استایل دخترانه، استایل مینیمال و ساده را با هم بررسی خواهیم کرد. این نوع پوشش همان‌طور که از نامش مشخص است، نوعی استایل کاملا ساده، بدون جزئیات و با اکسسوری‌ها و تزیینات معمولی و نرمال مانند ساعت و دستبندهای کلاسیک و ظریف است. ضمن اینکه در بیشتر موقعیت‌ها می‌توانید آن را مورد استفاده قرار دهید. استایل ساده و مینیمال به‌طور معمول صرفا شامل یک یا دو رنگ از دسته رنگ‌های روشن و خنثی است و حتی در تنوع طرح لباس‌های برش‌دار هم حرف زیادی برای گفتن ندارد. این استایل هم برای دورهمی‌های دوستانه و هم برای استایل روزانه مناسب و قابل استفاده خواهد بود. استایل مینیمال بر دو اصل استوار است: اول اینکه در این نوع استایل، رنگ‌ها خنثی و ملایم هستند و دوم اینکه تجملات و پیچیدگی در آن وجود ندارد.     

2. استایل ماکسیمال
استایل دخترانه ماکسیمال

استایل ماکسیمال نقطه مقابل استایل مینیمال است. در این نوع پوشش دخترانه توجهی به سادگی و خلوت بودن نمی‌شود و در عوض جزئیات، تجملات، رنگ و زرق و برق افراطی مدنظر قرار می‌گیرند. این استایل را با رنگ‌های تند، رنگ‌های متضاد، لباس‌های عجیب و غریب و اورسایز و پوشش‌ها و آیتم‌های گشاد می‌شناسند.

3. استایل کژوال دخترانه
استایل کژوال دخترانه

استایل کژوال مانند استایل گرانچ یکی از استایل‌های معروف و پرطرفدار در میان دختران است که به دلیل سادگی پوشش و راحتی مورد توجه قرار گرفته است. این استایل به هیچ وجه با لباس‌های پرزرق و برق‌ رابطه خوبی ندارد و در اصل نوعی استایل محبوب، روزانه و شیک محسوب می‌شود. در این سبک شما به هیچ وجه شلخته و ناهماهنگ به نظر نمی‌رسید. این استایل را به راحتی می‌توانید با آیتم‌های گوناگون مانند هودی، شلوار، دامن، سرهمی و کتانی برای خود ایجاد کنید. به خاطر داشته باشید که نقطه قوت استایل کژوال، ایجاد هماهنگی میان رنگ‌ها و تناسب میان آیتم‌های گوناگون است. 

4. استایل پانک دخترانه
استایل پانک دخترانه

استایل پانک دخترانه استایلی است که مورد پسند همه افراد نیست و فقط عده معدودی از افراد جامعه به آن تمایل دارند. این استایل هم در دسته پوشش‌های پرطرفدار ترند قرار دارد که از رنگ‌های مشکی و قرمز به وفور در آن استفاده می‌شود. آیتم‌هایی مانند بوت‌های بلند چرمی و جزئیات عجیب و غریب و زیاد هم تکمیل‌کننده استایل پانک هستند.

5. استایل هنری
استایل هنری دخترانه

استایل هنری بدون شک هیچ شباهتی به استایل رسمی ندارد؛ اما مخصوص دخترانی است که هنر را مستقیما با سبک و سیاق واقعی خود در پوشش و لباس‌هایی که انتخاب می‌کنند، نشان خواهند داد. این افراد عادت دارند تا استایل خود را به‌شخصه خودشان طراحی کنند و در اصل استایل منحصربه‌فرد خود را بسازند. استایل هنری ممکن است با رنگ‌های شاد و گوناگون و انتخاب اکسسوری‌های کاملا غیرمنتظره همراه باشد.

6.  استایل وینتیج
استایل دخترانه وینتج

استایل وینتیج از آن دسته استایل‌های خاصی به‌شمار می‌آید که ممکن است در نگاه اول کمی قدیمی و متعلق به دهه ۵۰ میلادی به نظر برسد. این استایل از ترکیب پوشش‌هایی مانند نیم تنه، دامن و شلوارهای گشاد و پیراهن‌های ساده تشکیل می‌شود و در عین‌حال قوانین خاص خود را هم دارد. یکی از آیتم‌های اصلی در این استایل این است که افراد از دامن استفاده می‌کنند. رنگ‌های به‌کار رفته در استایل وینتیج هم بیشتر شامل رنگ‌های الهام‌گرفته از طبیعت و روشن هستند. 

7. استایل الگانت
استایل الگانت شیک

استایل الگانت به دلیل استفاده از اکسسوری‌ها و جواهرات بسیار برجسته و شیک و مدرن بودن پوشش در کنار سادگی، بسیار جلب توجه می‌کند. به‌طور معمول این استایل با جلیقه، کت و شلوار یا بارانی قابل اجراست و بیشتر دخترانی که شخصیت برجسته و خاصی دارند و می‌خواهند متفاوت به نظر برسند و در مرکز توجه باشند، از این استایل استفاده می‌کنند.

8. استایل تام بوی
استایل تام بوی دخترانه

استایل تام بوی بیشتر در دخترانی دیده می‌شود که به تیپ‌های پسرانه و استفاده از آیتم‌های آقایان علاقه دارند. البته برخی از افراد این استایل را با استایل کلاسیک اشتباه می‌گیرند؛ اما واقعیت این است که استایل تام بوی بیشتر دخترانی را با استایل‌های پسرانه نشان می‌دهد که در کل دوست دارند همیشه و در هر موقعیت و مجلسی، فقط یک پیراهن دکمه‌دار یا تیشرت را به همراه شلوار جین ست کنند و در انتخاب استایل کاملا راحت باشند. 

9. استایل مونوکروم

استایل مونوکروم هم مانند استایل نیومانی قوانین و مقررات خود را دارد. در این استایل افراد سعی می‌کنند که رنگ مورد علاقه خود را در طیف‌های گوناگون و سایه‌های مختلف مورد استفاده قرار دهند. برای مثال اگر شما عاشق رنگ بنفش هستید، می‌توانید در استایل خود از رنگ بادمجانی، یاسی، ارغوانی و بنفش‌های تیره و روشن به راحتی استفاده کنید. ضمن اینکه بافت لباس هم در این استایل بسیار مهم است. متنوع بودن بافت لباس در استایل مونوکروم جلوه زیباتری به ظاهر شما خواهد داد.

10. استایل گوتیک

استایل گوتیک به‌طور کلی از رنگ‌های مشکی، سفید و سرخ تشکیل می‌شود و بیشتر مخصوص کاراکترهای سینمایی است و معمولا مورد توجه همه افراد قرار نمی‌گیرد. اگر دختری این استایل را به‌عنوان استایل مورد علاقه خود انتخاب کند، یعنی این فرد شخصی خاص و مرموز است. برای تجسم این استایل می‌توانید شخصیت «ویندزدی آدامز» در سریال «وِنزدِی» را به خاطر بیاورید.

11. استایل دانشجویی
استایل دانشجویی دخترانه

استایل دانشجویی هم از آن دسته استایل‌هایی است که بیشتر دخترها آن را دوست دارند. این استایل با کت جین، بارانی و مانتو در کنار اکسسوری‌های ساده‌ای مانند ساعت و دستبند، در دسته پرطرفدارترین استایل‌ها به‌ویژه در میان دانشجوها قرار دارد. این استایل را می‌توانید با شلوار پارچه‌ای، شلوار کتان یا شلوار جین نیز ست کنید و با انتخاب کفش‌های کتان و کیف کولی جذاب، امضاء شخصی خود را در استایل شیک دانشجویی‌ خود داشته باشید. 

12. استایل ورزشی
استایل ورزشی دخترانه

استایل ورزشی هم یکی از استایل‌های بسیار پرطرفدار و دوست‌داشتنی محسوب می‌شود که البته این روزها در شرایطی مثل دورهمی‌های دوستانه هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این استایل دخترانه شما پوششی اسپورت و ورزشی شامل شلوار و گرمکن ورزشی دارید که با نیم تنه ورزشی و ساک اسپورت تکمیل خواهد شد.

13.  استایل بوهمیا

استایل بوهمی یا استایل بوهمیا که می‌توانید آن را با انواع تونیک، پیراهن دکمه‌دار و شلوار پارچه‌ای ست کنید، کمی شبیه به استایل‌های کولی‌های شرق آسیاست. این استایل گاه در نگاه اول کمی شلوغ به نظر می‌رسد و در آن طرح‌های بزرگ، اشکال درشت و رنگ‌های طبیعی و شلوغ به وفور دیده می‌شوند. ضمن اینکه این استایل همراه با لباس‌های راحت و کاملا گشاد است. 

14. استایل رسمی

ست لباس رسمی همان ستی است که شما به‌عنوان دختر شیک‌پوش باید آن را در هر شرایطی در کمد لباس خود داشته باشید. البته شاید تصور کنید که این استایل، همان استایل اولد مانی است؛ ولی باید به شما بگوییم که ست رسمی صرفا از لباس رسمی اتو کشیده مثل شلوار رسمی یا کت و دامن رسمی تشکیل شده که مناسب محیط‌های اداری است. البته دقت کنید که شلوار شما باید راسته و ساده و دامنتان هم باید بلند و ساده باشد. ضمن اینکه رنگ‌های به‌کار رفته در این استایل، رنگ‌های خنثی و تیره هستند. 

15. استایل بهاری دخترانه
استایل  بهاری دخترانه

استایل بهاری قرار است از استایل دخترانه شاد برای شما صحبت کند. استایلی که دقیقا متناسب با فصل بهار است و از رنگ‌هایی سبک، خنک، روشن، روح‌بخش، چشم‌نواز و دلنواز تشکیل می‌شود. این استایل در میان تمام گزینه‌های دیگر، می‌تواند حتی استایل مناسب برای افراد قد کوتاه باشد که با ترکیب رنگ‌های ملایم و خنک، نه تنها شما که اطرافیانتان را هم به وجد خواهد آورد.

16. استایل مد روز

این استایل کاملا ساده و خلاقانه است و در آن می‌توانید از کیف، کفش، پیراهن، دامن، بلوز، شلوار، تیشرت، تک‌پوش و حتی سرهمی به شکلی شیک و کاملا ساده استفاده کنید. رنگ‌های به‌کار رفته در این نوع استایل، رنگ‌های کاملا نزدیک به یکدیگر و محدود هستند. برای مثال در این سبک شما می‌توانید استایل تمام سفید را برای خود در نظر بگیرید که در بعضی از بخش‌ها مثل بالاتنه یا پایین‌تنه با پارچه‌های گلدار و طراح‌دار ریز پوشش داده می‌شود. 

17. استایل قدیمی

استایل قدیمی به استایل‌هایی اطلاق می‌شود که متعلق به ۲۰ الی ۳۰ سال پیش هستند و مجددا به دلیل ترند شدن، مورد توجه نسل جدید قرار گرفته‌اند. البته این نوع استایل زیرمجموعه‌های خود را دارد و از آیتم‌های مخصوص خود تشکیل شده است. برای مثال استفاده از نیم‌بوت‌های چرم بلند، رنگ موهای آبی و صورتی، کت‎های اُورسایز، پیراهن‌های سفید، پیراهن‌های فلانل، عینک‌های کاملا گرد و استفاده از شلوارهای کتان و دامن‌های کوتاه با چکمه یا نیم‌بوت، از جمله آیتم‌های مشخص در استایل قدیمی به‌حساب می‌آیند. 

18. استایل اگزوتیک یا عجیب

عجیب‌ترین استایل دخترانه، استایل اگزوتیک نام دارد که هدف از آن ارائه نوعی پوشش غیرنرمال و عجیب و غریب است. این استایل را از فرهنگ مردمان شرقی به‌ویژه هند الهام می‌گیرند. در این نوع استایل شما با آیتم‌های متفاوت و عجیبی مثل کفش‌ها، لباس‌ها، اکسسوری‌ها و مدل‌های موی اغراق‌آمیزی روبه‌رو هستید که هم در طرح و هم در رنگ می‌توانند عجیب و غریب و جالب توجه باشند. برای مثال ست کردن رنگ سفید در این استایل کمی سخت خواهد بود؛ چون به آیتم‌های شلوغ و پررنگی احتیاج دارد که باید آن را تکمیل کنند.

19. استایل رترو
استایل رترو

استایل بازسازی یا رترو مخصوص افرادی است که سبک‌های قدیمی لباس را برای پوشش خود انتخاب می‌کنند. این استایل شامل آیتم‌هایی مثل تاپ زنانه، لباس‌های شاد، پلیور یقه اسکی، رنگ‌های زرد، نارنجی و قرمز در کنار کفش‌های کانوِرس، جین آبی و لباس‌هایی با پارچه‌های چهارخانه است. سبک رترو برای ارائه نیاز به الهام گرفتن از گذشته دارد؛ اما کاملا به شکلی مدرن خود را بازطراحی یا بازسازی می‌کند. 

20. استایل ویبرانت یا پرجنب و جوش

استایل ویبرانت یا استایل پرجنب‌و‌جوش به رنگ‌های نئونی، پاستیلی و شاد خلاصه می‌شود که در کنار گلدوزی‌های زیبا و جسورانه و طرح‌های نامتقارن و بزرگ می‌تواند شلوار زنانه با شومیز یا پیراهن زنانه با دامن شما را به بهترین شکل ممکن برایتان استایل کند. این استایل با شعار اصلی: «هی دنیا مرا نگاه کن!» خلق شده است و به همین دلیل در طرح‌ها و رنگ‌های خود توجه زیادی را جلب می‌کند. رنگ‌های زرد، نارنجی، قرمز، بنفش، پاستیلی و صورتی از مشخصه‌های بارز این استایل هستند. استفاده از پیراهن‌های تابستانه یا پیراهن‌های بهاره و گلدار، کت و شلوارهای رنگی و شاد و همین‌طور تیشرت‌های طرح‌دار، از نمونه‌های بارز استایل پرجنب‌و‌جوش یا ویبرانت محسوب می‌شوند.

21. استایل کاوگرل
استایل کاو گرل

استایل دخترانه کاوگرل یا به عبارتی استایل دختر گاوچران، نوعی استایل وسترن و کاملا غربی محسوب می‌شود. البته در ابتدای ایجاد این استایل، بیشتر بانوان اسب‌سوار یا گاوچران آن را مورد استفاده قرار می‌دادند؛ اما با گذشت زمان، این استایل برای عموم دختران و زنان بسیار محبوب و دوست‌داشتنی شد. در استایل کاوگرل شما شاهد وجود کمربند چرم، شلوار جین، کت جین، چکمه، کت زنانه چرمی، ژاکت و کلاه کابوی هستید که در دسته فاکتورهای اصلی و تشکیل‌دهنده این نوع پوشش قرار دارند.

22. استایل دختر همسایه

شاید در نگاه اول نام این استایل کمی عجیب و غریب به نظر برسد، اما در اصل نوعی استایل کاملا معمولی و دخترانه است که می‌توانید آن را با کفش تنیس، بلوزر راه‌راه، شلوارک کوتاه، تونیک زنانه، شلوارک جین یا کت زنانه راحت، با رنگ‌های ملایم و روشن ست کنید. این استایل سادگی فراوانی دارد که اجازه نمی‌دهد شما در هیچ مکان و زمانی جلب توجه کنید. 

23. استایل کاری
استایل کاری

استایل کاری هم در دسته استایل‌های رسمی قرار می‌گیرد که می‌توانید آن را با کت و شلوار یا کت و دامن بلند و زیر زانو خلق کنید. در استایل کاری با کت و دامن، خرید دامن زنانه نیاز به دقت و توجه خاصی دارد؛ چون دامن شما به هیچ وجه نباید کوتاه یا بالای زانو باشد.

24. استایل ترندی

استایل ترندی نوعی استایل دخترانه و رایج محسوب می‌شود که بیشتر مخصوص افرادی است که به ترندهای روز و مد سال اهمیت می‌دهند. این افراد اصطلاحا مدگرا هستند؛ چون متناسب با هر فصل، مد را دنبال می‌کنند و استایل خود را بر اساس آخرین تغییرات دنیای مد و فشن در نظر می‌گیرند.

25. استایل راکر

استایل دخترانه راکر از سبک موسیقی راک الهام گرفته شده است و شاید در نگاه اول کمی غیرقابل انعطاف و خشن به نظر برسد؛ اما در واقعیت این‌گونه نیست! استایل راکر بر اساس نوعی سبک موسیقی همه‌پسند تعریف می‌شود و آیتم‌های آن شامل کت چرم، شلوار جین و تیشرت‌های قدیمی هستند. البته آیتم‌های تیره و پترن‌های حیوانات و راه‌راه هم در این سبک به وفور دیده می‌شوند. دکمه لباس‌ها در این نوع استایل بیشتر بزرگ و فلزی انتخاب می‌شوند و اکسسوری‌ها معمولا شامل زنجیرهای ضخیمی هستند که روی لباس آویزانند.

26. استایل دهه هفتاد

استایل دخترانه دهه ۷۰ یکی از استایل‌های برجسته‌ای است که در طول تاریخ هم‌چنان ماندگار مانده است و هنوز هم طرفداران بی‌شماری دارد. این استایل که در سال‌های اخیر به شدت مورد توجه فعالان دنیای مد و جوانان قرار گرفته است، بر اساس بیان اظهارات و در راستای آزادی جوانان و زنان شکل گرفت. از جمله آیتم‌هایی که در دهه ۷۰ به شدت مورد استفاده قرار می‌گرفتند، می‌توانیم به شلوارهای جین به‌ویژه جین‌های دمپاگشاد اشاره کنیم که از قسمت زانو تنگ بودند و از زانو به پایین گشاد می‌شدند، در کنار نقاشی‌ها، صدف‌ها و مهره‌ها، برودری‌دوزی‌ها و مهره‌های رنگینی که بر روی این شلوارها قرار داده می‌شدند.

برخی نیز دوست داشتند که شلوارهای خود را پاره کنند و در کنار کفش‌های دکتر مارتینز که در اصل نیم‌بوت‌های خشن سربازان هستند، استایل خود را شکل دهند. در کنار آن استفاده از دامن‌های گلدار و پوشش با طرح‌های زیاد در کنار رنگ‌های شاد و کمربندهای آویزان تا ران، از دیگر آیتم‌های استایل دهه هفتاد به‌شمار می‌آیند.

27. استایل اسکیت بردر

استایل اسکیت بردر از استایل‌های دخترانه و نوعی پوشش کاملا خیابانی محسوب می‌شود که شامل لباس‌هایی راحت و گشاد به همراه کلاه نقاب‌دار است. در این استایل فقط کافی است که راحت‌ترین لباس خود مثل شلوار جین بگی، تیشرت اورسایز و بزرگ و پیراهن دکمه‌دار چهارخانه بپوشید، کلاهتان را بر سر بگذارید و با کفش‌های اسپورت و راحتی که دارید، عازم اسکیت برد سواری جذاب و مهیج شوید. 

28. استایل Preppy
استایل پرپی

این استایل را هم نوعی استایل دخترانه و متفاوت می‌دانند که از فرهنگ آمریکایی‌ها و مدارس شمال‌شرق این کشور شروع شد و به تمام جهان راه پیدا کرد. این سبک و استایل، مخصوص دانش‌آموزانی است که از قوانین و قواعد خاص خود پیروی می‌کنند. البته در سال ۱۹۱۲ این استایل به دنیای مردها نیز ورود پیدا کرد. برندهای لوکسی مثل لکوست، تامی و رالف لارن، لباس‌های زیادی را به این سبک تولید کرده‌اند.

در این سبک شما با رنگ‌های غنی مثل قرمز برگندی، سبز زمردی، سرمه‌ای، آبی ملوانی و رنگ‌های پاستیلی شامل صورتی و آبی کمرنگ روبه‌رو هستید. طرح‌های راه‌راه و چهارخانه در کنار طرح‌های خال‌خالی سفید قرمز، سفید سرمه‌ای و سفید مشکی هم در این استایل زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

29. استایل بدن‌ نما

استایل بدن نما یکی از انواع پوشش‌هایی محسوب می‌شود که البته مخصوص مراسم خاص مثل مِت گالا یا فرش قرمز است و در همه جا و هر مناسبتی نمی‌توان از آن استفاده کرد. این استایل برای ارائه لباس‌ها و پوشش‌هایی که برندهای مختلف در فشن‌شوها طراحی و عرضه می‌کنند، در نظر گرفته شده است و اجرا می‌شود. به عبارتی شما کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که در دورهمی‌های دوستانه یا جمع‌های خانوادگی، تمایل به پوشیدن لباس‌های بدن‌نما داشته باشد؛ اما چون ارائه لباس‌هایی که طراحان مد و فشن عرضه می‌کنند، هیچ محدودیتی ندارد، باید به این استایل هم مانند سایر استایل‌ها پرداخته شود.

30. سبک لباس ساحلی

آخرین استایل دخترانه، استایل ساحلی نام دارد که نوعی استایل کاملا رمانتیک است که از محبوب‌ترین استایل‌های سال‌های اخیر به‌حساب می‌آید. در این نوع پوشش شما لباس‌های شیک و راحت را در کنار اکسسوری‌های مخصوص به خود استفاده می‌کنید تا یکی از رمانتیک‌ترین استایل‌ها را برای خود رقم بزنید. رنگ‌های به‌کار رفته در استایل ساحلی بهتر است از رنگ‌های نرم و گرم باشند؛ اما باز هم هیچ محدودیتی برای استفاده از رنگ‌ها در این استایل وجود ندارد. استایل ساحلی شامل استایل ساحلی بوهمیا، استایل ساحلی ورزشی، استایل ساحلی کلاسیک، استایل ساحلی برجسته، استایل ساحلی گرمسیری، استایل ساحلی بایرهامی، استایل ساحلی ترکی، استایل ساحلی گرمی و استایل ساحلی مینیمال هستند که هرکدام از آن‌ها آیتم‌های متفاوت و قوانین خود را در زمان پوشش ارائه می‌دهند.

استایل‌های دخترانه؛ کدام استایل از همه بهتر است؟

در این مطلب 30 استایل دخترانه را به شما معرفی کردیم. این استایل‌ها هرکدام می‌توانند جاذبه‌ها و دافعه‌های خود را داشته باشند؛ اما اگر دوست دارید بدانید کدام استایل بیشتر به شما می‌آید و برای شما مناسب‌تر است، توصیه می‌کنیم اندام خود را در نظر بگیرید و به شکل اصلی اندام خود برسید.

استایل‌های مختلف می‌توانند بر روی اندام‌های گوناگون، نمودهای متفاوتی داشته باشند. برای مثال  استایل رسمی یا استایل بوهمی برای افراد چاق و قدبلند یا ریزنقش و قدکوتاه، قوانین یکسانی ندارند. شما با در نظر گرفتن بلندی و کوتاهی کت و شلوار خود در استایل رسمی و همین‌طور بافت مورد استفاده در پارچه لباس می‌توانید خود را چاق‌تر، لاغرتر، بلندتر یا کوتاه‌تر از چیزی که هستید، نشان دهید. ضمن اینکه باید مکان و موقعیت خود را هم در زمان انتخاب استایل مورد نظر لحاظ کنید. 

عوامل موثر در انتخاب استایل

اولین عامل مهم در انتخاب استایل این است که شما می‌خواهید برای چه موقعیت و چه جمعی استایل خود را انتخاب کنید. بدون شک استایل دیدار دوستانه یا قرار رسمی و کاری با استایل مهمانی خانوادگی یا عروسی به هیچ وجه یکسان نیست. ضمن اینکه دقت کنید شما در کدام قسمت از بدن خود دارای نقاط قوت و ضعف هستید. حالا فقط کافی است که اندام خود را هم شناسایی کنید و با در نظر گرفتن تمامی این فاکتورها، بهترین استایل را برای خود در نظر بگیرید و با اعتماد به نفس و خیال راحت از منزل خارج شوید.

کلام آخر

در انتخاب استایل دخترانه نکته‌بین و بادقت باشید. واقعیت این است که برخی از استایل‌ها خانمانه و برخی دیگر جسورانه هستند. ما مطمئن هستیم که همه افراد دوست دارند در جمع‌ها متفاوت و درخشان به نظر برسند؛ اما توصیه می‌کنیم که برای جلب توجه، هیچ‌گاه لباس و استایل خود را برخلاف موقعیتی که قرار است در آن حاضر شوید، انتخاب نکنید. به خاطر داشته باشید که متفاوت بودن خوب است؛ اما نه به هر قیمتی! 

 

سوالات متداول:

 

  1. انتخاب استایل به چه عواملی بستگی دارد؟

موقعیتی که قرار است برای آن آماده شوید و اندامی که دارید، در انتخاب استایل تاثیر فروانی دارند.

  1. آیا در استفاده و بهکاربردن سبک‌های مختلف استایل محدودیتی وجود دارد؟

تنها محدودیتی که در انتخاب استایل باید اعمال کرد، این است که بدانید برای چه موقعیتی حاضر می‌شوید تا بتوانید استایل خود را متناسب با آن موقعیت در نظر بگیرید.

  1. آیا ممکن است که یک سبک استایل با ظاهر ما مطابقت و همخوانی نداشته باشد؟

بله؛ ممکن است هر سبک استایلی با شما هم‌خوانی نداشته باشد و جلوه و نمود مناسبی در اندام شما از خود نشان ندهد. بر همین اساس توصیه می‌کنیم که اول سبک مورد نظر خود را استایل کنید و اگر جلوه زیبایی بر اندام شما داشت، آن را برای مهمانی و دورهمی خود در نظر بگیرید.